Venzio Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hallo, Ik zit al erg lang op mijn psp op internet en online games. Maar sinds kort, ik probeer te connecten en dan zegt hij iets van Time-out tijdens proberen te connecten dit is pas sins kort. Weet iemand hier een oplossing voor? Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 (bewerkt) Je moet het gewoon nog een keer proberen. Vraag me niet waarom maar gewoon nog een keer proberen. Ik denk dat je dit topic beter bij Consoles & Beurzen kunt plaatsen Bewerkt: 27 februari 2008 door GTAGijsso Reageren
Venzio Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Dat heb ik al vaker geprobeert maar niks... ik wis niet dat dat subforum bestond ? Reageren
DJRobin Geplaatst: 11 maart 2008 Rapport Geplaatst: 11 maart 2008 Je kunt het proberen handmatig in te stellen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.