game~skater Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 weet iemand hoe je je drives up-grade? ik heb het wel eens in een post hier gezien, maar bij google sketch-up kan ik op deze pc niet gebruiken. dit is de foutmelding^ Reageren
Caltson Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hey, eerst wil ik wel zeggen dat je post totaal verwarrend overkomt. neem in het vervolg even de tijd om je reactie klaar en duidelijk te schrijven zodat de lezer ineens weet wat jij bedoeld. Normaal kan je drivers gewoon updaten(dus downloaden, nieuwere versie) van de site van je fabrikant, (Asus, Msi, HP, Acer, Intel etc.) Om je drivers te vinden zal je waarschijnlijk wel weten, Kijk eerst naar welke drivers je nodig hebt, dan de datum!. Indien tijdens de installatie gezegd wordt dat deze driver al op je pc geinstalleerd is, heb je waarschijnlijk al de nieuwste. Aangezien je bijlage over Nvidia OpenGL drivers gaat, vermoed ik dat je je grafische kaart nog moet configureren met behulp van drivers. Hiervoor moet je naar www.nvidia.com gaan en daar zoeken. door de nieuwe zoekfunctie op die site kan je gewoon de site de juiste drivers laten detecteren. werkt dat niet? gebruik dan de "traditionele" zoekfunctie. Het kan ook zijn dat je met sketchup mischien een verkeerde installatie hebt uitgevoerd. dit ligt echter niet aan jou, maar dus degelijk aan de pc. waarom ik dit denk? ik kan google sketchup openen, en heb GEEN grafische kaart. (wel een tekort, ik kan niet eens een degelijke game spelen.... ) Hierbij wens ik je succes Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.