profile Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Je kent hem vast wel.De GO!CAM (dat rijmt ) wel dat ding wil ik kopen. Maar is het de moeite ? mening graag Reageren
thug Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 een neef van mij geeft hem hij gaat hem gelijk weer verkopen. hij is de moeite waard. maar veel kwalitijd heb niet in handen dus verwacht er niet veel van maar toch de moeite waard voor hem te kopen is hij wel. Reageren
GTA-The-Best Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik heb hem is erg gevoelig voor ligt voor de zomer is iej handig veel zon veel licht in de winter is het donker geen beeld go edit is leuk progje ik zou hem kopen als ik j ewas Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Ik heb hem is erg gevoelig voor ligt voor de zomer is iej handig veel zon veel licht in de winter is het donker geen beeldgo edit is leuk progje ik zou hem kopen als ik j ewas Hij is wel leuk maar kwaliteit is niet zoveel. Je zal hem niet kunnen gebruiken om chicas op afstand tefotograferen. @ hierboven: ABN is niet zo moeilijk en hoofdletters, punten & komma's leer je in groep 4. Dus probeer voor anderen wat betere zinnen te maken. Gr, Drunkendonkey Reageren
Black Force Geplaatst: 9 maart 2008 Rapport Geplaatst: 9 maart 2008 Inderdaad zoals de anderen ook zeggen, hij is wel de moeite waard, maar super kwaliteit is het niet. Voor buiten in de zomer met mooi weer krijg je wel leuke plaatjes erop. Maar als er donker is zie je veel ruis en onduidelijkheid. Greetz, Black Force Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.