Jump to content

DualShock 3 vraagje

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een vraag over de DualShock 3.

Ik ben van plan om 'm te importen vanuit de VS, maar ik weet niet of dat gaat. Dus mijn vraag luid:

Werkt de DualShock 3 uit de VS ook hier in Europa op een 40gig PS3?

Alvast bedankt

GTAG

Geplaatst:

Ja, die werkt wel want het heeft volgens mij want wat maakt het nou uit of het uit NL is of uit de VS? Maar waarom helemaal vanuit de VS??? Dat kost ten eerste dollar's en ten 2e het kost heel erg veel verzendkosten :duh:

Geplaatst: (bewerkt)
Ja, die werkt wel want het heeft volgens mij want wat maakt het nou uit of het uit NL is of uit de VS? Maar waarom helemaal vanuit de VS??? Dat kost ten eerste dollar's en ten 2e het kost heel erg veel verzendkosten :duh:

Mijn oom komt rond 20 april uit Amerika. Ik geef hem het geld en hij koopt het. Dus ik speel met een DualShock 3 zonder verzend kosten. Da's slim. Het kost omgerekend maar 37 euro.

Link van DS3

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Mijn oom komt rond 20 april uit Amerika. Ik geef hem het geld en hij koopt het. Dus ik speel met een DualShock 3 zonder verzend kosten. Da's slim. Het kost omgerekend maar 37 euro.

Link van DS3

Okeey, het heeft geen verschil zo te zien, en aangezien je GT5 ook wilt hebben kan je die dan ook meteen vragen;)

Geplaatst:
Okeey, het heeft geen verschil zo te zien, en aangezien je GT5 ook wilt hebben kan je die dan ook meteen vragen;)

het komt net voor IV uit. Daarom wil ik 'm hebben.

Geplaatst:

het komt net voor IV uit. Daarom wil ik 'm hebben.

Kan ook:P ik heb hem al gezien bij Flevo Games daar kon je hem serveren:P

Geplaatst:
Kan ook :puh: ik heb hem al gezien bij Flevo Games daar kon je hem serveren :puh:

Je kunt 'm al reserveren maar je weet niet eens wanneer ie uitkomt. Ik weet zeker wanneer ik 'm heb.

Geplaatst:
Er zijn nu nog niet zoveel games die de DualShock 3 ondersteunen

Valt best wel mee hoor, veel hebben al updates gemaakt. De enige die het echt mist is COD4 die moet het echt krijgen.

R:FOM heeft t

Motorstorm,

Burnout Paradise,

Uncharted,

Dat zijn toch zon beetje wel de betere games nu.

Geplaatst:

Link van DS3

Wat een koopje zeg! Het lijkt er potverdorie wel uitverkoop met de huidige wisselkoers. Het is dan zelfs nog goedkoper dan de sixaxis in Nederland. :tu: Kan die oom van je er niet ook eentje voor mij meenemen? :clown:

Heeft iemand al enig idee wat zoon dualshock3 hier zou gaan kosten?

Geplaatst:

Link van DS3

Wat een koopje zeg! Het lijkt er potverdorie wel uitverkoop met de huidige wisselkoers. Het is dan zelfs nog goedkoper dan de sixaxis in Nederland. :tu: Kan die oom van je er niet ook eentje voor mij meenemen? :clown:

Heeft iemand al enig idee wat zoon dualshock3 hier zou gaan kosten?

Ik denk de eerste tijd zeker 60 euro, 50 als je geluk hebt.

Geplaatst:
Er zijn nu nog niet zoveel games die de DualShock 3 ondersteunen

Valt best wel mee hoor, veel hebben al updates gemaakt. De enige die het echt mist is COD4 die moet het echt krijgen.

R:FOM heeft t

Motorstorm,

Burnout Paradise,

Uncharted,

Dat zijn toch zon beetje wel de betere games nu.

RFOM en Motorstorm hebben het nu nog niet hoor, daar moeten nog patches voor uitkomen

Geplaatst: (bewerkt)

Ik ben de dualshock3 controller aan het importeren uit Canada. €36+€12=€48,- (controller+verzendkosten)

Dat is in totaal nog goedkoper dan de sixaxis bij de meeste winkels. :dans:

Importeren is dus alleen maar handig, want je bent goedkoper uit plus dat je hem al eerder hebt dan de Europese release. :dans::tu:

Bewerkt: door IV trailer
Geplaatst:
Ik ben de dualshock3 controller aan het importeren uit Canada. €36+€12=€48,- (controller+verzendkosten)

Dat is in totaal nog goedkoper dan de sixaxis bij de meeste winkels. :dans:

Importeren is dus alleen maar handig, want je bent goedkoper uit plus dat je hem al eerder hebt dan de Europese release. :dans::tu:

Plus geen garantie en minder veilig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...