Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Type: Gta IV / Mod

Stijl: Gta IV

Grootte: 156x156

Afbeelding: Geen

Tekst: Gta IV die foto wil ik hebben

Rand: Nee

Kleuren: /

Render (optioneel): /

Extra (optioneel): Ik wil dat GtaIV logo voor mijn mod voor mijn Gta:IV shirt bedankt alvast...

Geplaatst:

Ik ben bezig met een coolcat en ik wil ook binnen reclame borden hebben ( bij binco ) en mischien ga ik die vrouw als een coolcat medewerkser doen :dans: maar hoe moet ik dat doen ? dat binnen reclame borden maken of veranderen? en dan gelijk ook die vrouw die shirt en broek veranderen hoe moet ik dat doen?

Geplaatst:

Mods kun je hier aanvragen.

In dit forum kun je enkel graphics aanvragen. ;)

>>> Door RonaldVC: Verplaatst naar Modding Showroom -> Overige Showroom.<<<

Geplaatst:

Puma, die is erg goed in modden, die zal het vast wel weten. Je moet volgens mij ook ketchup ofzo hebben, en nog wat andere progamma's.

Geplaatst: (bewerkt)
Puma, die is erg goed in modden, die zal het vast wel weten. Je moet volgens mij ook ketchup ofzo hebben, en nog wat andere progamma's.
Reageer dan gewoon niet, als je zelf niks weet. Puma weet ongetwijfeld een hele hoop, maar dit forum heeft een dikke 60.000 leden en daartussen zijn er meer die je hiermee kunnen helpen.

Klik!

Je moet weten dat het interior van de Binco ook een texture heeft. Deze mod je op dezelfde manier als andere textures (dat zul je ondertussen wel weten), alleen moet je nu het bestand niet in gta3.img zoeken, maar in gta_int.img. Hierin staan alle bestanden van de interiors. Hier zal ook wel ergens een binco tussen zitten en deze kun je dan aanpassen.

Wat betreft die medewerkster, zul je uit moeten vinden welk model/texture daarvoor gebruikt wordt of wat het ID van desbetreffende ped is. Deze heeft ongetwijfeld ook weer een bepaalde texture, die je in gta3.img moet vinden (verwacht ik).

Je hebt dus geen 3D Studio Max / ZModeler / Sketchup nodig, als je alleen de textures aan wilt passen. Wil je echt het model veranderen, dan heb je een van dezen wel nodig.

Edit: heey verrek er is een topic tussendoor gemengd, ofzo...

Bewerkt: door K.O.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...