-GoldWing- Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hey ik wil graag internetten op m,n psp maar dan zegt die de hele tijd time-out tijdens poging verbinden met toegangspunt. Wat moet ik hiertegen doen. P.S. ik wou nog iets over ad-hoc vragen, hier heb je toch geen toeganspunt voor nodig en wat is het bereik van de psp met ad hoc Reageren
thug Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Hey ik wil graag internetten op m,n psp maar dan zegt die de hele tijd time-out tijdens poging verbinden met toegangspunt.Wat moet ik hiertegen doen. P.S. ik wou nog iets over ad-hoc vragen, hier heb je toch geen toeganspunt voor nodig en wat is het bereik van de psp met ad hoc dat wil zeggen dat je internet beveiligt is ik heb het zelfde probleem. je moet dus een wachtwoord hebben voor je erop kunt. het wachtwoord staat in één van de boekjes dat je meekrijgt van je internet providor dus als je eerst het wachtwoord hebt gevonden en intikt op je psp dan moet je scannen normaal moet het dan lukken. als je ad-hoc wilt gaan kun je met gemak een 20tal meter gaan staan van elkaar. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 27 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 Maar ik zit op het internet van de buren en ik kn niet zomaar gaan vragen of ze effe de wepsleutel mag Maar heb je bij ad-hoc een toeganspunt nodig? Reageren
thug Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 nope je start het spel op en dan moet er ergens op menu(in het spel zelf)multyplayer of meerdere spelers staan dan zie je ad-hoc en infrostructuur ofso iet kw niet meer. dus je drukt op ad-hoc dan moet dat normaal werken Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Maar Hoe Zit het met het internet want soms komt er ook een onbeveiligde verbinding en daar maak ik dan verbinding mee maar dan zegt die dat ik eerst de beveiligingsinstelingen moet checken. Wat moet ik hier nou weer tegen doen? Reageren
DJRobin Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Op iemand anders netwerk inbreken is illegaal en mogen we je dus niet mee helpen. Reageren
M4X Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Maar Hoe Zit het met het internet want soms komt er ook een onbeveiligde verbinding en daar maak ik dan verbinding mee maar dan zegt die dat ik eerst de beveiligingsinstelingen moet checken.Wat moet ik hier nou weer tegen doen? Ik hoop dat hij van jezelf is, maargoed. Bij een onbeveiligde verbindig is het heel simpel: dan hoef je alleen maar bij alle instellingen 'simpel' aan te vinken, om vervolgens verbinding te maken. Maar aangezien je hem niet altijd vind denk ik sowieso dat het signaal te zwak is, om een beetje fatsoenlijk gebruik te maken van internet moet je signaalsterkte toch minstens 50% zijn. Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 7 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Ik Snap Je Niet, simpel aavinken? Hoe moet dat dan want ik zie nergens simpel staan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.