Silverwing Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Hoe en waar vind je die RC wagens? Of heb je die alleen met de missies van Zero? Reageren
gtadude Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 wat is een rc wagen :huh: :huh: Reageren
Vialpando Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Remote Control , dat is een rc wagen. maar volges mij krijg je die alleen bij Zero's missie, en als je die uit hebt bij de beafy baron missies ( tevinden achterin de winkel van Zero, daar waar hij eerst aan zijn onderbroek in de kast hing :lol: ) als er andere manier zijn, zou ik die ook wel willen weten Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Remote Control , dat is een rc wagen.maar volges mij krijg je die alleen bij Zero's missie, en als je die uit hebt bij de beafy baron missies ( tevinden achterin de winkel van Zero, daar waar hij eerst aan zijn onderbroek in de kast hing :lol: ) als er andere manier zijn, zou ik die ook wel willen weten Je kan alleen met RC wagens rijden tijdens Zero's missie en beafy Baron Beafy Baron kan je altyd spelen Er zijn géén andere manieren om RC wagens te besturen,wel jammer dat je in SA niet van die VAN's uit VC hebt waar je minigames kan spelen met RC wagens Reageren
Silverwing Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 En Beafy Baron heb je zeker als je alle missies van Zero hebt gedaan <_< Reageren
Tupac A. Shakur Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) En Beafy Baron heb je zeker als je alle missies van Zero hebt gedaan <_< Ja,loop na dat je alle Zero missies hebt gedaan de winkel in. Ergens achter in de winkel staat er een corona en daar is de missie Beafy Baron Bewerkt: 27 januari 2005 door Tupac A. Shakur Reageren
jojogta3 Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 met cheatdisc kan je hem spawnen Reageren
Eman Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 heb ik ook geprobeert, maar ik kan het voertuig dan niet in:S Reageren
ZOrange Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Wel in SF is er ergens een winkel mss kan ik jullie daar mee helpen. Zal eens opzoek gaan en een kaartje plaatsen. Reageren
Ruurd31 Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 heb ik ook geprobeert, maar ik kan het voertuig dan niet in:S Wel in SF is er ergens een winkel mss kan ik jullie daar mee helpen.Zal eens opzoek gaan en een kaartje plaatsen. Bespaar je de moeite Zethe. Deze kun je alleen maar tijdens de missies van Zero tegenkomen. Je kunt ze ook niet spawnen met noobmod. Kijk maar eens op WikiGTA bij de RC voertuigen. Je ziet dat ze gemaakt ze gemaakt zijn tijdens de missies. Je kunt het voertuig ook niet in. Je wordt er zegmaar automatisch ingezet en daar moet je het meedoen. Je kunt dus alleen in missies dat ding besturen Reageren
Giorgo Geplaatst: 1 maart 2006 Rapport Geplaatst: 1 maart 2006 Je kan het toch wel spawnen met een dergelijke Carspawner. Maar dan kan je er niet in, in die bloembak misschien wel ? Tijdens MTA kan je ermee rijden en doe wat je wilt . MTA is dus een Mod voor Gta San Andreas waarmee je Online tegen elkaar kan racen. Maar het beste is gewoon de missie Beefy Baron doen zoals iedereen zegt. Succes met San Andreas. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.