Jump to content

Help! Freefall!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

HELP!!! Ik zit bij de missie freefall vast :cry: !

Ik moet dan naar het vliegtuig toe vliegen, dat lukt.

Dan vlieg ik er achtena, lukt ook.

Maar dan moet ik in de Corona vliegen, en dat lukt niet. Net als ik er ben dan stoot ik tegen het vliegtuig, en dan is mijn dodo half kapot waardoor ik niet hoog genoeg kan vliegen om het te halen.

A.U.B. Geef mij tips?! :D:Y

Bewerkt: door Eazy
Geplaatst: (bewerkt)

Als ik je probleem zo bereik dan kan je dit meegeven. Vlieg met je vliegtuig heel hoog en probeer er hoog boven te zitten. Zodra je de corona in moet daal je heel erg totdat je de corona in vliegt. Als je boven de shamal vliegt zal het blipje met een driehoek omlaag wijzen. Vlieg je onder de Shamal zal het driehoek blipje omhoog wijzen. Vlieg je op precies dezelfde hoogte zal het een 4kant vormen. Ik raad je ook aan om er niet precies recht tegenover de Shamal aan komen te vliegen. Ga een beetje naar rechts of links. Zo kun je na een tijdje een 180 graden bocht kan maken. Het is niet de bedoeling erdoor heen te gaan maar 'm gewoon aan te raken volgens mij. Het vergt er veel timing en oefening. Ik denk dat het na een paar keer vanzelf wel lukt. Veel succes. Na dit gedeelte moet je trouwens wat Forrelli's vermoorden. Dit is niet moeilijk als je over een volle health en armor beschikt. De armor zal je in de hangar waar de Dodo zat vinden. Wil het allemaal toch niet lukken kun je in dit subforum een aanvraag doen.

Veel succes nog! :tu:

GTA-fan2

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

Zoals hierboven al werd gezegd, zorg ervoor dat je er niet recht tegenaan vliegt. Aan de hand van de tips met het driehoekje wil ik nog even een volgende tip geven; zorg er voor dat het driehoekje naar beneden wijst, en dat het stijgbalkje aan de linkerkant in het midden zit. Zodra je het vliegtuig ziet, maak je een draai naar het vliegtuig, maar verlies nog geen hoogte. Zodra je de draai helemaal hebt gemaakt zodat je in de baan van het vliegtuig vliegt, maak je een duikvlucht naar de corona. Als je duikt ga je een stuk sneller, dus heb je het vliegtuig zo ingehaald. Als je vlak achter de corona bent, zul je de cutscène zien.

Overigens is dit een missie die door velen erg lastig wordt beschouwt, mocht het jou uiteindelijk ook niet lukken, dan kun je uiteraard een savegame aanvraag aanvragen.

Succes! :)

Geplaatst:
Nog een tip:

Laat je neefje het doen :tu:

Werkte bij mij ook!! ^_^

Busted

Nou, me neefje heeft 't niet gespeeld maar ik heb het gehaald dus bedankt iedereen voor al de tips! :*D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...