raoul Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 ik was eens wat filmpjes aant bekijken, en zag ik op een reclame bord een mobiel staan, vinden jullie het ook niet verdacht veel lijken op een Sony Ericsson? we weten dat GTA nooit een echt merk in het spel heeft, maar is dit niet een beetje gemaakt op de gedachte van Sony Ericsson? Groet Raoul Reageren
thug Geplaatst: 27 februari 2008 Rapport Geplaatst: 27 februari 2008 eigelijk wel goed gevonden hij lijkt goed op de mijne die ik had Reageren
Jay; Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hij lijkt inderdaad erg veel op een Sony Ericsson. Het zou eventueel ook een andere type telefoon kunnen zijn aangezien er zoveel telefoons op de markt zijn. Maar misschien verwijst het nergens naar en hebben de makers gewoon een willekeurige telefoon uit hun hoofd gemaakt. Reageren
Gijsso Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik weet wel bijna zeker dat dat een SonyE is. Ik heb er namelijk een die er heel veel op lijkt (zie plaatje). Reageren
Adren4Line Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Het zou ook de Nokia N73 kunnen zijn: Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 De mensen die de bij Rockstar zijn geweest hebben toch zelf ook gezegd dat de mobiel van Niko veel op een sony ericson lijkt. Dus dat is miss wel de mobiel Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik weet wel bijna zeker dat dat een SonyE is. Ik heb er namelijk een die er heel veel op lijkt (zie plaatje). Waow.. GTAGijsso dat lijkt er inderdaad erg veel op !!Volgens mij is dat hem. Swiggers Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 In een aantal previews is ook al gezegd dat de telefoon die Niko zelf gebruikt ook verdacht veel op een Sony Ericsson lijkt, dus het zou best kunnen dat hij dezelfde gebruikt als op de screenshot. Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Dan maken ze reclame voor sony ericson dus voor Sony. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Tuurlijk, wie maakt er nou reclame voor microsoft.. Reageren
michaelfivez Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Het zou ook de Nokia N73 kunnen zijn: Op de screen zie je geen zilver Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.