Heroix Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik heb sinds kort een probleem met mijn andere pc, Windows wil namelijk niet meer opstarten. Wanneer ik de pc opstart verloopt alles eerst heel normaal. Nadat het Windows laadscherm weg is, moeten normaal de gebruikers komen. Maar op dat moment gaat het beeld gewoon weg, en start de pc vanzelf terug opnieuw op. Dit blijft zich gewoon herhalen tot ik de pc met de knop afzet. Ik heb al geprobeert om in veilige modus op te starten, en alle andere modussen die verschijnen wanneer je F8 drukt, maar dan gebeurt er net hetzelfde. Heb ook geprobeert om de cd van Windows in te steken, maar dan gebeurt er niets. Ik heb gehoord dat het probleem iets te maken kan hebben met de 'BIOS', daar kan ik wel in maar verder snap ik daar ook niet veel van. Iemand die raad weet? Alvast bedankt. Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Heb je misschien in veilige modus systeem herstel geprobeerd ?? dit probleem was bij mijn vaders PC verholpen toen hij systeem herstel had gedaan Reageren
Heroix Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Als ik in veilige modus wil gaan gebeurt er net hetzelfde, zoals ik al vermelde, toch bedankt. Reageren
nick11123 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) ow zo dus dat betekend dat je helemaal niet in windows kan komen.. nja in dat geval als je de cd erin steekt en hij doet niks is daar nog wel een oplossing voor. Ga naar je BIOS dus druk op delete of F2 het maakt niet ik weet ook niet welke bios je heb maar iniedergeval als ik de PC aanzet en ik wil in de bios druk ik de hele tijd op delete en dan kom ik erin. dan moet je iets opzoeken met boot en boot device priority en dan staat er op nummer 1 bijv. floppy disk ofso en op nummer 2 Hardisk (of de naam van je hardeschijf natuurlijk) en dan nummer 3 (de naam van cd rom speler) je moet nummer 1 hebben en dan veranderen in de naam van je cd speler doen. en dan sla je het op. Als het goed is als je de cd van windows erin doet dan moet hij wel reageren als het nog niet duidelijk is moet je het zegge Bewerkt: 28 februari 2008 door nick11123 Reageren
Heroix Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Bedankt, het is me nu gelukt om Windows opnieuw te installeren. Ik kan alleen nog geen verbinding maken met het internet. modem is goed aangesloten, enz. Maar toch vind de pc geen netwerken, software van de modem heb ik ook niet... Bewerkt: 28 februari 2008 door Heroix Reageren
Caltson Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hey, dat je geen verbinding kan maken, kan zijn omdat er geen verbindingen op je pc gemaakt zijn. wat je kan doen: * Ga naar je netwerklocaties,klik dan op de linkerbalk op "verbindingen weergeven", en wanneer dat scherm geopend is klik je weer in dezelfde linkerbalk op "nieuwe verbinding maken", hiermee opend de wizard, die je erdoor zal leiden.. * Als je draadloos internet gebruikt; probeer dan simpelweg een UTP kabel (ook bekend als LAN kabel) in je pc te steken, hiermee zou hij toch wel op internet moeten geraken. *Als je draadloss internet gebruikt, maar je beschikt niet over LAN kabel, en je hebt netwerkkaart (ingebouwd of kaart), steek dan zo'n antenne-achtig ding in je pc (dat ding steekt trouwens ook in de router). *Werken de bovenste opties niet? kijk dan eens bij systeem in het configuratiescherm, ga dan naar het onderdeel "hardware" en kijk dan bij apparaatbeheer. Als hier iets van netwerk Met een geel uitroepteken staat, kan het zijn dat je pc de drivers nodig heeft (die kan je vinden op het internet.) Greetz en succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.