walwalgta Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hoi iedereen, Klein topicje; ik zoek een betting shop in Los Santos, de andere eilanden zijn nog afgesloten. Er werd me verteld dat je daar vanaf het begin al in kan. Maar ik heb geen flauw idee waar het zou moeten zijn. Heeft iemand een kaartje waar duidelijk aangegeven staat waar het is? Alvast bedankt Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 U vraagt, wij draaien Klik ==> hier <== voor een kaartje waar ook de Bettingshop op staat. Je vindt hem onder dat klaverblad van wegen in het noorden van Los Santos.... Reageren
Casiviosi Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hey, Kijk eerst op: www.wikigta.nl Krijg je veel antwoorden op je vragen! Reageren
walwalgta Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hey,Kijk eerst op: www.wikigta.nl Krijg je veel antwoorden op je vragen! Ja ik ken de wiki wel hoor maar ik kon helaas het antwoord (het precieze antwoord) daar niet terug vinden (btw: .org is de orginele, deze redirect) Het is dus bovenin bij dat snelwegennet? Okidoki bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.