Donwell Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Sinds ik Vice City eens voor 100% uit wil spelen, moet ik ook de Unique Stunt Bonus stunts doen. Ik heb dus de kaart uitgeprint van WikiGTA, pen gepakt en alles bij langs gegaan, alles aangevinkt. Toch, op mijn kaart staat alles aangevinkt maar één mis ik nog. Dus ik even alles langs tellen op de kaart van WikiGTA, tel ik er 35. Ik heb meerdere malen geteld, en steeds kwam ik op 35 uit. De laatste staat er dus niet, en ik heb geen flauw idee waar deze zich kan bevinden. De USB's kan ik dus niet afmaken. Op de Engelse Wiki staat hij overigens ook niet, ik heb de kaarten even vergeleken. Iemand die hem even kan fixen? Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik vrees dat je niet helemaal goed hebt gekeken Donwell, want met de USB van VC is echt niets mis op de kaart hoor Maar, ik denk dat ik al weet welke je mist, nummers 35 en 30 zitten praktisch over elkaar heen. De ene neem je door vanaf het politiebureau op het eerste eiland richting de Toolshop te springen over het water heen, de andere door dezelfde sprong te maken maar dan andersom. Vermoedelijk ligt daar je uitdaging Reageren
Donwell Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Die had ik dus elke keer meegeteld, maar ik kijk nu nog eens een keer alles over, en nu zie ik het zelf ook; ik ben van het vliegveld naar downtown, en via dat langs het noorden naar Cortez' boot gegaan, waardoor ik Starfish Island glad vergeten ben. Vrees dus dat ik alles nog eens opnieuw langs moet gaan. Excuses voor 't foutje. :$ Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.