Drunkendonkey Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Onderwerp: Halo 3 Soort design: Signature Size design: max. 500 bij 150 Render: Hoeft niet Animatie: Nee Premade: Nee Tijd van inlevering: Z.S.M Opmerking: Doe je best Ik post die van mij na die van jouw. Gr, drunken Bewerkt: 1 maart 2008 door RonaldVC
Rullez Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik wil wel... Ik lever hem in het weekend wel in.
Drunkendonkey Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ik wil wel... Ik lever hem in het weekend wel in. Oke Tof Ik zie hem wel komen! wil toch die van mij al posten Bewerkt: 28 februari 2008 door Drunkendonkey
Rullez Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 DrunkenDonkey: Rullez: Veel succes man
Drunkendonkey Geplaatst: 1 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 DrunkenDonkey: Rullez: Veel succes man Thx jij ook! nou maar beginnen met stemmen
Jay; Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 (bewerkt) DrunkenDonkey: Ik vind dit zeker 1 van de betere signatures van jou. De render is er als het ware ingeprent en ik je blijft kijken naar de verschillende kleuren en ook de achtergrond vind ik wel mooi gekozen. Rullez: Ook die van jou is wel geslaagd maar de achtergrond vind ik toch wat leegjes. Ik vind hem mooi gemaakt en wel wat mysterieus hebben maar je had er toch wel wat bij kunnen zetten. Daarentegen past je tekst wel goed bij je signature. Een moeilijke beslissing maar het komt vooral door de leegte Rullez. Stem: DrunkenDonkey Bewerkt: 1 maart 2008 door Jay;
Rullez Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Rullez: Ook die van jou is wel geslaagd maar de achtergrond vind ik toch wat leegjes. Ik vind hem mooi gemaakt en wel wat mysterieus hebben maar je had er toch wel wat bij kunnen zetten. Daarentegen past je tekst wel goed bij je signature. Bedankt voor je rate. Ik zal na de battle een andere versie maken. En die dan in de showroom posten.
GFX-Studio Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Mijn stem gaat naar: Drunkendonkey Mijn reden daarvoor is: Beide signatures zijn mooi, maar die van Drunken heeft nog ff wat meer effects, en die van Rullez is nog best leeg op de achtergrond en oogt makkelijk. Voor de rest beide: GJ & KUTGW
Donwell Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Rullez Allereerst jouw signature. Mooie signature, zitten mooie effecten in verwerkt. Wat ik jammer vind, is dat de kleuren allemaal hetzelfde zijn in tegenstelling tot 'Drunkendonkey'. Je tekst linksonderin zie ik ook bijna niet, zorg ervoor dat deze er volgende keer wat feller in staat. Als laatste nog de render; van de render zie je vrijwel niets meer, doordat deze opgaat in de grijze massa, en daarnaast ook nog eens 'onderaan' staat. Rate: 6,1/10 DrunkendonkeyGoed kleurgebruik, en mooie effecten erin verwerkt. De render springt er lekker uit, en zit netjes in de signature verwerkt. Je tekst links past er ook goed bij, alleen de tekst rechts onderin zie je niet goed. Ziet er zeer netjes uit, alleen de border is net wat te licht. Rate: 8,8/10 Stem: Drunkendonkey
Jesperkaj Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Rullez Ik vind jouw signature iets te leeg. Er zitten een paar effecten er in. De kleuren zijn hetzelfde. Ik had wat andere kleuren erbij gedaan. Je tekst vind ik er wel bij passen. Cijfer: 6.5 Drunkendonkey Er zitten mooie effecten in en bijpassende kleuren. Alleeen het hoofd van De Master Chief is te donker. Had hem een stuk lichter gedaan. De render zit er ook goed in. De tekst is ook wel in orde. Cijfer: 8 Stem: Drunkendonkey
Drunkendonkey Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Thx voor de votes&uitleg, Gr, Drunkendonkey
kuys Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Stem drunkenmonkey, de sig van rullez vind ik meer een beetje saai, de kleur is te eentonig, mede daarom vind ik hem er niet echt uitspringen. Drunkenmonkey heeft daarintegen mooie goede kleurcombinaties gemaakt. MVG, kuys
Gijsso Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Stem: Drunken. Die is mooi. Heeft goeie kleuren gebruikt en heel mooie effecten. Die van Rullez is saai en eentonig
.Levi. Geplaatst: 7 maart 2008 Rapport Geplaatst: 7 maart 2008 Battle afgelopen, winnaar Drunkendonkey. +1 punt voor jou. Helaas verliezer Rulles, -1 punt voor jou. Closed en updated.
Recommended Posts