Otis B Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 He, Ik zie in de careditor een bfinjection. Maar ik heb hem nog nooit in gta 3 gezien. Staat hij niet ergens in Liberty City?? :huh: Reageren
-Richard- Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 He,Ik zie in de careditor een bfinjection. Maar ik heb hem nog nooit in gta 3 gezien. Staat hij niet ergens in Liberty City?? :huh: Er zijn idd BF injection's in Liberty City. Ze rijden rond in Shoreside Vale. (3e eiland) Reageren
Baffie Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik heb GTA3 nu ook net, maar zo'n BF-Injection, zit die Joe ofzo daar niet de hele tijd aan te prutsen als je zijn missies moet doen? Reageren
Otis B Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Jah, dat klopt, maar die garage van Joe kun je niet in Ik heb die bfinjection ook nog nooit op de weg zien rijden van gta3 <_< Reageren
8-Ball Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Je kan de BF Injection vinden na de missie Seyonara Salvatore van Asuka in Stounton Island, de BF Injection staan dan vanaf 20:00 tot 00:00 in Hepburn Heights in Portland waar je Misty moest ophalen. (bij de diablo's) Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Reageren
Tim14 Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? Reageren
Tha Real G. Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? is bij mijn ook al een paar keer gebeurt <_< Reageren
gta3speler Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? neej niet in de garage.Als je bent uitgestapt pakken ze de auto soms en rijden ze gek mee weg.ze botsten tegen die palen enz. Reageren
Tim14 Geplaatst: 29 januari 2005 Rapport Geplaatst: 29 januari 2005 Ik heb hem nog nooit zien rijden, alleen die van mij is één keer gestolen. Sinds waneer kunnen ze in GTA 3 je auto stelen? :blink: Is mij nog nooit gebeurd. Maar hoe ging dat dan? Stond je auto in de garage? Of was je er zelf in de auto en jatte een of andere Diablo hem van je? neej niet in de garage.Als je bent uitgestapt pakken ze de auto soms en rijden ze gek mee weg.ze botsten tegen die palen enz. Ow zo, dat is bij ook soms wel gebeurd. Ik vond het al zo raar. Reageren
ralf1 Geplaatst: 12 februari 2005 Rapport Geplaatst: 12 februari 2005 dan zit je gewoon in je auto, dan komt er een gast aanrennen en die sleurt je dan uit je auto en hij is weg. snappie?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.