Jump to content

Beat Down on B Dup

Recommended Posts

Geplaatst:

Bij de derde wave word ik altijd afgeknald door de Ballas. Als ik pickups voor armor/health ga oppakken word ik weer vanuit een andere kant aangevallen waardoor ik niks heb aan die pickups. Heeft iemand nog tips om levend te blijven?

Geplaatst:

Niet steeds op dezelfde plek blijven staan? Misschien kun je om een paar huizen rennen zodat je achter ze komt en vanaf een afstandje kunt afknallen?

Ik maakte bij gangwars veel gebruik van de sniperrifle. Als ze kwamen, rende ik een eind terug en knalde op grote afstand de meesten wel neer.

Geplaatst:

Ik ga al achter elke boom staan die ik zie en ik heb nog geen sniper, die moet ik nog halen ergens. Nog meer tips?

Geplaatst:

Zodra je de mensen ziet, begeef je dan snel naar een hogere plek. Ik raad je eerst aan om zó op het grasveld te gaan staan, dat ze niet op de brug spawnen. Ren gelijk naar de brug en ga erop staan. Buk gelijk, en houdt je wapen alvast gericht. Zodra ze na een poosje de hoek omkomen, schiet je ze één voor één door hun hoofd.

Geplaatst:

Ik heb het geprobeerd met Donwell's tip, maar ik moest nog 2 Ballas in de derde wave vermoorden en toen was ik Wasted... :duh:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik kan alleen maar zeggen dat het raadzaam is om afstand te houden. Dat doe ik iig wel altijd. En ik overleef het ook wel eens een keer niet maar over het algemeen werkt het prima.

En als ze van beide kanten komen, zorg dan dat je er niet tussen staat. Want dan is het gauw afgelopen. Ren dan ergens heen zodat ze allemaal vanaf 1 kant komen.

De granaat is ook een goed hulpmiddel (als je die al krijgen kunt tenminste). Dan zijn er gelijk 4 of 5 van die kerels dood.

Bewerkt: door Berrus
Geplaatst:

Behalve de eerder genoemde tips heb ik er nog 1. Als het goed is heb je de toreno missies ook gedaan. Als je nu eens naar zijn ranch gaat kun je de minigun pakken en dan saven. En dan weer de minigun pakken en dan weer saven. Pakken , saven. Veel succes verder. :)

GTA-fan2

Bazookas willen ook wel goed werken maar je moet uitkijken dat je jezelf niet opblaast. Ook is het handig om met het gebruikte wapen "Hitman" te hebben. Je moet vooral niet in auto's gaan zitten aangezien die met vele Ballas snel ontploft. Een andere mogelijkheid is Grove Street Members mee te nemen maar die spannen zich ook niet altijd optimaal in :)

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Hey,

Ik heb voor deze missie een geweldige tip!

Je haalt hem zoiezo in een keer! Heb veel vrienden hier al mee geholpen...

Als je het glen park in rijd schiet je 3 ballas dood...

Dan ga je op het begane grond balkon op je hurken zitten, en dan knal je de ballas.

Let niet op Sweet die overleeft het wel...

Dit Balkon heb ik gebruikt en me vrienden ook:

glen1vj5.jpg

Het balkon!

glen2cq0.jpg

Map waar het balkon is!

Suc6 Verder!

Ik zal proberen.

Edit: Lukte niet, ik kwam niet op tijd op het gebouw waardoor ik gelijk dood was..

@Jay; : Ik gebruik een AK47 waarmee ik allang Hitman heb. Ik vind die ook het fijnste om mee te schieten.

Bewerkt: door Donald F. Duck
Ik zal proberen.

Edit: Lukte niet, ik kwam niet op tijd op het gebouw waardoor ik gelijk dood was..

Hey,

Je moet ook niet op het gebouw maar op het balkon dus hiero:

glen3lo3.jpg

en dan door je knieËn met C

Probeer Ballas in de buurt daarvan te killen!

Bewerkt: door Casiviosi

Ok, ik zat op het gebouw ernaast :duh:

Edit: Het lukte, Mission Passed. :)

Edit2: Wil ik net gaan saven, gaat het spel vasthangen... :duh:

Bewerkt: door Donald F. Duck
  • 2 weken later...
Geplaatst:

gebruik wel goede wapens in de gangwars dus geen wapens meer uit de tijd dat Ryder en smoke nog homies waren

ik maak altijd gebruik van 3 soorten wapens: minigun, molotovs en sniper rifle

de minigun is enorm dodelijk

en als ze allemaal in de verte op je af komen kun je er alvast wat omleggen met een sniper rifle

de molotovs verbranden de ballas als ze in die groepjes aan komen stormen, bovendien zijn de molotovcocktails nauwkeuriger dan granaten

nog tip: ga helamaal aan de rand van de gang zone staan (in dit geval glen park)

nu zullen de ballas slechts van 1 kant komen zodat je aleen op die kant hoeft te letten

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...