Mitta-GTA-killer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Er zijn al een paar nummers bekend en ik wil vragen wat jullie daarvan vinden. Welk nummer is wel goed en welk nummer niet. Ook heb ik de vraag welke muziek zou jij erin willen hebben. Het moeit wel goed bij de GTA sfeer passen. En is het eigenlijk mogelijk op je eigen MP3 erin te zetten??? Dit zijn de nummers die waarschijnlijk in het spel komen: Angel y Khris - Ven Bailalo R Kelly - Bump N Grind Seryoga - KingRing The Boggs - Arm In Arm UNKLE (feat. Josh Homme) - Restless Gwen Stefani - Hollaback Girl Res - They Say Vision Raheem Devaughn - You Junior Kickstart - The Go! Team VHS or Beta - Burn It All Down Humble Pie - Cocaine Fat Joe - Shit Is Real MOP - How About Some Hardcore MOP - Downtown Swinger Queen - One Vision Ne-Yo - Because of You Bewerkt: 28 februari 2008 door Mitta-GTA-killer
philip14 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Die lijst is nog niet bevestigd hoor
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ja weet ik, mijn fout
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ik denk dat er van alles wat in GTA IV komt. Hiphop, R&B en Rock zullen wel de hoofdgroepen worden denk ik. Maar omdat er in NYC zoveel verschillende mensen zijn zullen er ook vast wel weer buitenlandse muziekenders en dus ook muziek tussen zitten. Denk maar aan Radio Del Mundo in GTA Liberty City Stories. Dat was de zender van de taxi mensen. Een aangezien je nu ook weer taxi's zult hebben zal er mischien wel weer zo'n zender zijn. Er zal ook vast en zeker wel een Russische/Servische zender zijn. Maar tot nu toe zat er in elke GTA wel mooie muziek en dat zal dus nu wel niet anders zijn. Bewerkt: 28 februari 2008 door Only GrandTheftAuto
Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ik denk dat er van alles wat in GTA IV komt. Hiphop, R&B en Rock zullen wel de hoofdgroepen worden denk ik. Maar omdat er in NYC zoveel verschillende mensen zijn zullen er ook vast wel weer buitenlandse muziekenders en dus ook muziek tussen zitten. Denk maar aan Radio Del Mundo in GTA Liberty City Stories. Dat was de zender van de taxi mensen. Een aangezien je nu ook weer taxi's zult hebben zal er mischien wel weer zo'n zender zijn. Er zal ook vast en zeker wel een Russische/Servische zender zijn. Maar tot nu toe zat er in elke GTA wel mooie muziek en dat zal dus nu wel niet anders zijn. Muziek wat nu nog een gerucht is, vind ik wel mooi.Ik heb ze allemaal geluisterd via Google Ik hoop dat er allemaal nog meer leuke muziek in de auto's komen. Swiggers Bewerkt: 28 februari 2008 door swiggers
Mitta-GTA-killer Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Maar mijn vraag is welke artisten en muziek zou jij in GTA IV willen zien of horen
-IV- Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) De RAMONES !! Die groep heeft vroeger in CBGB's gespeeld en die is gelegen in New York, dus ik hoop dat ze in de soundtrack zitten! Het grote deel van de Ramones kwamen zelfs uit Queens & New York! Bewerkt: 29 februari 2008 door -IV-
Siempie Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Als er maar genoeg classic rock, hard rock en metal in zit
SinisterPurpose Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 (bewerkt) Er moet ook station met Rock'nRoll komen, zoiets als K-DST. Muziek van The Rolling Stones ACDC, Billy Idol, Toto, Creedence Clearwater Revival, Boston, Autograph, Led Zeppelin, Uriah Heep, Twisted Sister, The Animals, Steppenwolf, Ramjam, Quiet Riot, Herman Brood, Golden Earring, Foghat, Deep Purple, Elvis Presley... ... Zou mooi zijn Bewerkt: 24 maart 2008 door SinisterPurpose
Dutchy3010 Geplaatst: 24 maart 2008 Rapport Geplaatst: 24 maart 2008 In dit (radio)topic kan je alles kwijt omtrent radio en muziek in GTA IV.
Recommended Posts