karamanci Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 beste leden, ik koop binnen kort een pc en het moet ook een vid kaart hebbe maar ik snap de volgorde van Nvidia niet.... Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) het nvidia systeem is best wel complex maar je kan ook op de website kijken van hen wat een goede kaart is. Daar staan namelijk alle kaarten van nvidia met specificatie's. Oftopic: leuk voor je dat je in ook Almere woont. Bewerkt: 28 februari 2008 door IV trailer Reageren
karamanci Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 het nvidia systeem is best wel complex maar je kan ook op de website kijken van hen wat een goede kaart is. Daar staan namelijk alle kaarten van nvidia met specificatie's.Oftopic: leuk voor je dat je in ook Almere woont. ja maar welke is goed EN goedkoop voor cod4 Reageren
IV trailer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Koop je een kant en klare pc of een samengestelde? Als je een kant en klare koopt kan je gewoon simpelweg kijken naar de specificaties van de goedkoopst mogelijke pc en kijken of die goed genoeg is voor de gewenste spellen. Reageren
xgaming Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Systeem van Nvidia is nogal bagger ja. Ik ken hem wel (na 3 maanden). 8800GT is beter dan de 8800GTS (320 & 640 MB) maar de 8800GTS (G92) 512 MB is weer ietsje beter dan de 8800GT en de ander 8800GTS. De 9600GT (nieuwer dan 8800GT) is slomer dan 8800GT maar toch een 'hoger' cijfer meegekregen. Dit is dus zo'n vreemd voorbeeld. Het hangt er natuurlijk van af wat voor computer je gaat kopen. Als je de specificaties even wilt posten. Ik zeg nu gewoon: koop de 8800GT. Maar het kan best zijn dat je er een beter / slechter in moet doen. Wel raad ik je aan om er eentje zelf te assembleren (zelf samenstellen) Je bent goedkoper uit voor beter spul. Maar als je een goedkope videokaart wilt raad ik je de HD3850 van ATi aan of de 9600GT van Nvidia. Reageren
karamanci Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik ga een 'hele' kopen voor 600euro maar er zitten meestal wel kaarte bij .denk je dat die goed zijn voor cod4?? Reageren
moechy Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 welke kaart zit er nu in de pc die je wil kopen? Reageren
xgaming Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 ik ga een 'hele' kopen voor 600euro maar er zitten meestal wel kaarte bij .denk je dat die goed zijn voor cod4?? We kunnen helemaal niks zeggen wat we kunnen totaal fout zitten of goed. Meestal zijn het niet echt super kaarten, als je je computer specs nou even post word het voor ons echt een stuk makkelijker om je te helpen Reageren
Vegeta Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 En als je neit al te veel geld hebt is deze ook prima denk ik : Deze of Deze of Deze Kies maar eentje uit Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.