Jump to content

GTA IV krijgt 18+ rating in Duitsland.

Recommended Posts

Geplaatst:

dat is in nederland tog ook zo ik bedoel bij alle voorgaande gta games was dat ook zo

ps al was het 21+ ik koop het spel tog wel :D

Geplaatst:
GTA is altijd 18+ geweest dus waarom zo verbaasd dat IV dat ook is?

Ja het gaat niet echt om de 18+ rating, maar eigenlijk is het meer verbazend dat in Duitsland nu GTA ook ongecensureerd is.. En het is natuurlijk mooi dat hij geen AO rating heeft gekregen waar mensen bang voor waren :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
GTA is altijd 18+ geweest dus waarom zo verbaasd dat IV dat ook is?

Ja het gaat niet echt om de 18+ rating, maar eigenlijk is het meer verbazend dat in Duitsland nu GTA ook ongecensureerd is.. En het is natuurlijk mooi dat hij geen AO rating heeft gekregen waar mensen bang voor waren :puh:

Wat was ook al weer "de AO rating waar mensen bang voor waren"? :$

Bewerkt: door IV trailer
[quote name='b4rtsimps0n' post='900637'

Wat was ook al weer "de AO rating waar mensen bang voor waren"? :$

AO - Adults Only

Titels met dit pictogram zijn enkel bedoeld voor meerderjarigen. Hierin vindt u meestal grote hoeveelheden geweld, en seksueel getinte inhoud.

Dat is volgens mij voor 19-jarigen. :7 GTA SA had een tijdje deze rating in verband met de Hot Coffee mod. Volgens mij mocht het toen niet meer verkocht worden, de game.

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:
Hier was al eens eerder een discussie over,

Deze dus

Maak hier nou niet wéér een topic over, gebruik dus in het vervolg de zoekmachine ;)

Swiggers :cya:

Man, die zoekfunctie slaat ook nergens op. Dan toets je paar woorden in en je drukt op "zoeken", en dan krijg je niet de juiste resultaten dus verander je de woorden weer en dan zeikt ie dat je aan het flooden bent :ch:.

Weer 1 minuut wachten..

Deze dus

Maak hier nou niet wéér een topic over, gebruik dus in het vervolg de zoekmachine ;)

Man, die zoekfunctie slaat ook nergens op. Dan toets je paar woorden in en je drukt op "zoeken", en dan krijg je niet de juiste resultaten dus verander je de woorden weer en dan zeikt ie dat je aan het flooden bent :ch:.

Weer 1 minuut wachten..

Hij kon nu gewoon bij de "zoekmachine" in typen 'Rating'

Dan ziet hij vanzelf wel of er al een topic bestaat;)

Dat de zoekfunctie niet te gebruiken is? Flauwekul.

Als je gewoon even de tijd neemt, heb je het zo ;)

Het handigst is ook om 1 woord in te typen...

En nu geen spam posts meer!! Want dat vraagt hij niet ;)

Bewerkt: door swiggers
Geplaatst:

Deze dus

Weer 1 minuut wachten..

Hij kon nu gewoon bij de "zoekmachine" in typen 'Rating'

Dan ziet hij vanzelf wel of er al een topic bestaat;)

Dat de zoekfunctie niet te gebruiken is? Flauwekul.

Als je gewoon even de tijd neemt, heb je het zo ;)

Het handigst is ook om 1 woord in te typen...

En nu geen spam posts meer!! Want dat vraagt hij niet ;)

Hoe mod-achtig kan je doen op een forum xD :bonk:

Geplaatst:
Ja het gaat niet echt om de 18+ rating, maar eigenlijk is het meer verbazend dat in Duitsland nu GTA ook ongecensureerd is.

Dat vind ik nou juist het probleem, wil dit zeggen dat er juist veel minder geweld in zit :?

Als san andreas wel gecensureerd was en gta 4 niet, dat vcat ik niet als iets goeds op.. (of duitsland is eindelijk minder streng geworden).

Wat er met GTA IV in Duitsland gebeurd interesseert me niet :puh:

Zeker niet of het daar 17+, 18+ 21+ of -3 wordt.

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Geplaatst:

Deze dus

Weer 1 minuut wachten..

Ik erger me dara ook echt rot aan dat je steeds 1 minuut moet wachten.

Onn topic: het maakt me niets uit wat voor rating GTA IV krijgt. Ik ben 14 en krijg hem toch (als ze hem niet willen verkopen vraag ik aan mijn ouders om het voor mij te kopen)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...