Jump to content

GTA IV krijgt 18+ rating in Duitsland.


nationalist

Recommended Posts

Ja het gaat niet echt om de 18+ rating, maar eigenlijk is het meer verbazend dat in Duitsland nu GTA ook ongecensureerd is.

Dat vind ik nou juist het probleem, wil dit zeggen dat er juist veel minder geweld in zit :?

Als san andreas wel gecensureerd was en gta 4 niet, dat vcat ik niet als iets goeds op.. (of duitsland is eindelijk minder streng geworden).

Ja daar zat ik ook al aan te denken. Als je naar de screens kijkt zie je juist meer bloed dan normaal dus erg bang zou ik er niet voor zijn, aangezien je juist geen bloed e.d. had als je GTA op de Duitse taal zette. Maar of Duitsland minder streng is..er zijn toch recentelijk nog geloof ik games gebanned daar, dus ik weet het niet :puh:

Over die AO rating, ja dat is erger dan 18+, zeg maar in de VS 21+ en eigenlijk alle winkels en console ontwikkelaars weigeren spellen toe te staan die deze rating hebben. Daarom moest Manhunt 2 toen ook eerst gecensureerd worden voor hij kon worden uitgebracht.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...