VcGlenn Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Als ik mijn san andres opstart valt hij uit Alles gaat goed tot het laadscherm:) Halverwege het laden sluit het spel zich en komt er een kadertje "Gta_sa Werkt niet meer". Opnieuw installeren werkt niet:) Iemand die mij kan helpen aub? Edit : Kunnen jullie me zeggen welke bestanden er in thuis horen. Niet allee bestanden natuurlijk Maar de bestand die je ziet als je c:/programfiles/Rockstargames/Gtasanandreas opent:) Alvast Bedankt! Bewerkt: 28 februari 2008 door VcGlenn Reageren
Donwell Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Aangezien een herinstallatie niet werkt, lijkt het me geen probleem van modding. Ik vermoed dan dat je een savegame hebt gedownload, die niet overeenkomt met je Versie van GTA SA. Download hier eens een nieuwe savegame. Reageren
VcGlenn Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Aangezien een herinstallatie niet werkt, lijkt het me geen probleem van modding. Ik vermoed dan dat je een savegame hebt gedownload, die niet overeenkomt met je Versie van GTA SA. Download hier eens een nieuwe savegame. Nee dat is het niet Want zelfs als ik een new game start werkt het niet:) Reageren
Donwell Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Verwijder het bestandje 'gta_sa.set' eens uit de map 'GTA SA User Files' te verwijderen, welke je kunt vinden in 'Mijn Documenten'.. Wellicht lost dat het probleem op. Reageren
VcGlenn Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Verwijder het bestandje 'gta_sa.set' eens uit de map 'GTA SA User Files' te verwijderen, welke je kunt vinden in 'Mijn Documenten'.. Wellicht lost dat het probleem op. Werkt nog altijd niet.. Reageren
Casiviosi Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hey, Heb je een gedownloade GTA? Dat wil ook nog wel is problemen geven?! Ik hoor het Reageren
VcGlenn Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hey,Heb je een gedownloade GTA? Dat wil ook nog wel is problemen geven?! Ik hoor het nee:) ik download geen spelletjes:) Maar kan iemand me helpen????? Reageren
zakina Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 niet moeilijk doen als makkelijk kan voortaan eerst forum doorzoeken mischien is al onderwerp gestart over probleem ( kijk hier ik had zelfde probleem grtz zakina Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.