Jump to content

Opslaan lukt niet


AukeM

Recommended Posts

Hallo,

Elke keer als ik het spel wil opslaan en in dat roze dingetje loop, dan gaat het beeld op zwart. Ik hoor nog wel wat geluid, maar verder gebeurt er niets. Waar kan dit aan liggen?

Het is tot nu toe 2 keer gelukt om op te slaan. Telkens als ik 1 missie gehaald heb. Als ik daarna nog een missie doe en probeer op te slaan, dan gaat het beeld dus op zwart.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is vrij normaal dan laadt het menu voor op te slaan.

dan moet er normaal tekst verschijnen waar er op staat

save game alé denk ik toch het is al een tijdje geleden dat ik er heb opgespeeld

dus gewoon een beetje afwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

dat is vrij normaal dan laadt het menu voor op te slaan.

dan moet er normaal tekst verschijnen waar er op staat

save game alé denk ik toch het is al een tijdje geleden dat ik er heb opgespeeld

dus gewoon een beetje afwachten.

Ik heb 20 minuten gewacht, maar het scherm bleef zwart...

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PC

Okeey, dan kan het zijn dat er iets met je PC is, bijvoorbeeld dat je te weinig ruimte hebt op he hardeschijf. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat er een foutje in het spel zit, en dat het daarom zo raar doet, iniedergeval adviseer ik je om dan maar om de missie op te slaan. Succes verder :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nog 50 gb vrij ongeveer, dus daar zal het niet aan liggen. En om de missie opslaan lukt niet. Ik kan maar één keer opslaan. Bij een tweede keer loopt ie vast. Als ik na 5 missies voor het eerst opsla, dan loopt ie vast.

Eigenlijk moet ik dus steeds 1 missie halen, dan opslaan en daarna het spel herstarten...

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt proberen om het spel even opnieuw te installeren. (Backup je savegames wel even)

Als hij niet kan opslaan heeft hij die geen he.

Dit is lastig, heb je wel een volledige installatie gedaan?

Link to comment
Delen op andere websites

Als hij niet kan opslaan heeft hij die geen he.
Het is tot nu toe 2 keer gelukt om op te slaan. Telkens als ik 1 missie gehaald heb. Als ik daarna nog een missie doe en probeer op te slaan, dan gaat het beeld dus op zwart.
:duh:

Is het niet zo dat je PC gewoon helemaal vastloopt ofzo? Het is erg vreemd dat het spel blijft hangen. Ik zou 'm inderdaad even herinstalleren, maar als ie 't dan nog steeds niet doet kun je misschien even naar de winkel gaan om 'm om te ruilen. Óf het moet aan je PC liggen. Ga je ruim over de systeemeisen heen? Draai je veel andere processen tegelijkertijd? Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je spel stil komt te hangen omdat er een ander programma aan de gang is dat veel kracht van je processor vereist.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...