WvanWAAS Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik heb vice city op Schijf D geinstalleerd maar nu werkt er geen een vcm mod meer ik kan ook nergens instellen wat het path is naar de Vice Map kan iemand mij helpen? Ps mischien in de .exe veranderen ofzow Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik weet het niet zeker maar als je de VCMM opnieuw installeerd vraagt hij toch wat VC staat? Installeer de VCMM ff opnieuw. Reageren
WvanWAAS Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik weet het niet zeker maar als je de VCMM opnieuw installeerd vraagt hij toch wat VC staat? Installeer de VCMM ff opnieuw. Jammer genoeg is het niet zo makkelijk weet iemand ook nog een manier vcm files erin te plaatsen zonder dat progie Reageren
Eclipse Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Met de IMG tool kan het ook. Alleen heb je hier echter wel een ander soort file formaat voor nodig. En precieze uitleg staat in dit topic: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=1705 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.