Jump to content

The Green Sabre

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen,

Ik zit met een probleempje, ik zit bij de missie "The Green Sabre" hierbij proberen de Ballas Sweet te vermoorden. Ze staan ergens onder een snelweg geparkeerd, jij moet daar heen om de Ballas weg te schieten en Sweet te redden.

Mijn probleem; ik ben te langzaam, ik weet de weg nog niet zo goed in Los Santos en moet ik dus elke keer op de kaart kijken en op de radar waar ik ben en waar ik heen moet, ook rij ik vaak verkeerd (ik zat op de snelweg, en niet eronder...) anway, heeft iemand een kaartje hoe ik zou kunnen rijden? De snelste weg?

Alvast bedankt!

BTW: als je niet meer weet welke missie het is, je vind hem hieronder... (je mag hem ook doen hoor ;))

GTASAsf2.b

Geplaatst: (bewerkt)

Gehaald: The Green Sabre

Beloning:

• Badlands en San Fierro zijn beschikbaar
  • De missie 'Badlands' is beschikbaar
  • Alle wapens zijn afgenomen

De missie is zonder cheats en/of mods voltooid.

Ik heb ook nog een kaartje gemaakt, met de route die je wou; zo kun je hem zelf ook nog proberen. Lukt het verder echt niet, dan kun je de savegame gebruiken die in mijn bijlage zit.

post-43352-1204203917.png

Rood - De route

Groen - Sweet's locatie

Blauw - Start

Op de kaart heb ik een klein foutje gemaakt, zie ik net; de start ligt een straat onder het stipje. ;)

GTASAsf2.b

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:
Doe ik wel.. :Y

Hoi,

Ah ik zie hem al staan! Dankjewel! Vergeten te melden eigenlijk; versie 2, en liever zonder te cheaten? Maar neem aan dat je dat niet hebt gedaan?

Dankjewel _O_:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...