BENEB Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hallo ik heb de carwash mod gedownload en inderdaad er is een carwash in san maar er staat bij dat er ook auto's bij komen dat gebeurt dus niet weet iemand hier raad mee Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hallo ik heb de carwash mod gedownload en inderdaad er is een carwash in san maar er staat bij dat er ook auto'sbij komen dat gebeurt dus niet weet iemand hier raad mee hallo ik heb de carwash mod gedownload en inderdaad er is een carwash in san maar er staat bij dat er ook auto'sbij komen dat gebeurt dus niet weet iemand hier raad mee Ja, ik weet mischien wel hoe je dit kunt oplossen, als dit niet helpt verzin ik wel wat anders Lees de 'Read My' goed door Heb je dat gedaan? volg dan de instructie's in de 'Read My' Heb je dat gedaan maar is het dan nog niet goed? Dan licht dat aan de mod en moet je concact op nemen met de modder. Succes! Reageren
BENEB Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 dat heb ik gedaan las net dat ze er soms niet staan soms wel kijk verder wel even leuke mod bdw al fast bedankt Reageren
K.O. Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Welke carwash mod heb je dan gedownload? Die van Mariole69 in de download database? Daar zie ik nergens staan dat de auto's soms afwezig zijn. De auto's zijn met een IPL gespawned. Waarschijnlijk gedragen ze zich dan net als alle andere auto's met zogenaamde "vaste plaatsen". Vaak zijn deze plaatsen helemaal niet echt vast en staan ze er maar de helft van de tijd. Gewoon een blokje om rijden en nog eens kijken dus. Je moet trouwens wel goed kijken dat je op de goede plaats zoekt. In de LeesMij.txt staat duidelijk waar je elk voertuig terug zou moeten kunnen vinden. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 dat heb ik gedaan las net dat ze er soms niet staan soms wel kijk verder wel even leuke mod bdw al fast bedankt Okeey, alsjeblieft Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.