Jump to content

Hog tied

kooistra

Recommended Posts

Hog tied lukt bij mij niet heeft een een hele goeie tip

Ik meende dat het in deze missie zo was dat er steeds weer nieuwe vijanden verschenen, wat dus betekent dat je kunt blijven schieten maar dat niets zal helpen. Zodra je de sprong vanaf de trap hebt genomen, dus op de Ammunation staat, schiet je iedereen in je gezichtsveld neer en trek je een sprint naar de motor. Vervolgens rij je direct weg, zonder nog iemand neer te schieten. Ga je je op de rest focussen, dan is de kans daar dat je bijvoorbeeld van je motor getrapt wordt of dat je neergeschoten wordt. Richt je dus zo min mogelijk op je vijanden.

sorry het is Publicity Tour

Oke, kan gebeuren. Voor die missie is het belangrijk dat je een goede route neemt met niet te veel bochten, maar met lange stukken. Ik heb een kaartje voor je gemaakt met de route die ik altijd neem:

Op den duur kom je op een recht stuk gras terecht die tot aan de haven loopt. Dat stuk is ruim voldoende voor de missie.

Bewerkt: door -Matthijs-
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...