Ottoman 47 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ik vind dat Hitman (47) lelijk is, en dat hij een lelijke pak aan heeft. Dus ik wil vragen: Welke tool heb je nodig om zijn textures te veranderen, want op de Hitman orginele forum heeft iemand een TOPIC gemaakt dat de textures van Hitman (47) is verandert? Welke tool heb ik dus nodig, en waar staan die textures P.S: Ik heb het over Hitman Contracts! OTTO Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Ik vind dat Hitman (47) lelijk is, en dat hij een lelijke pak aan heeft.Dus ik wil vragen: Welke tool heb je nodig om zijn textures te veranderen, want op de Hitman orginele forum heeft iemand een TOPIC gemaakt dat de textures van Hitman (47) is verandert? Welke tool heb ik dus nodig, en waar staan die textures P.S: Ik heb het over Hitman Contracts! OTTO Waarvoor krijg ik geen antwoord ? OTTO Reageren
Caltson Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Ik vind dat Hitman (47) lelijk is, en dat hij een lelijke pak aan heeft.Dus ik wil vragen: Welke tool heb je nodig om zijn textures te veranderen, want op de Hitman orginele forum heeft iemand een TOPIC gemaakt dat de textures van Hitman (47) is verandert? Welke tool heb ik dus nodig, en waar staan die textures P.S: Ik heb het over Hitman Contracts! OTTO Waarvoor krijg ik geen antwoord ? OTTO hey, als je geen geduld hebt, zal er ook niemand posten hoor; het kan wel eens een WEEK duren voor iemand antwoord maar goed, dat terzijde Ik denk dat je Nieuwe textures enkel kunt downloaden van modsite's (google helpt je ermee ) Greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.