Jump to content

Ultiem Voertuig


Mister Fuji

Recommended Posts

  • Reacties 392
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Mister Fuji

    10

  • Da Phoenix

    9

  • Baffie

    7

  • overv161

    7

Ik ben het ermee oneens dat 'de ultieme natte droom' in SA de jetpack was. Ten eerste krijg ik geen natte dromen van GTA, en ten tweede had ik een ander favo voertuig; namelijk de Hydra aka Harrier Jumpjet. In IV zullen geen vliegtuigen komen, dus een nieuw gevechtsvliegtuig valt af. Schepen zijn gewoon saai en zullen nooit ultiem worden, net zo min als treinen. Het ultieme voertuig zal volgens mij gewoon weer iets als een tank worden, of een of ander bizar voertuig dat nergens op slaat met een porsie R* humor :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook wel een supersnel vliegtuig of een hele vette snelle auto... een boot vind ik best saai maar een onderzeeer is ook best cool als hij best hard gaat en je er raketten mee kan afvuren en ook allerlei dingen kan ontdekken onder water

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook wel een supersnel vliegtuig of een hele vette snelle auto... een boot vind ik best saai maar een onderzeeer is ook best cool als hij best hard gaat en je er raketten mee kan afvuren en ook allerlei dingen kan ontdekken onder water

supersnel vliegtuig? weet je nu nog niet dat er geen vliegtuigen in iv zullen zitten? :puh: alleen helicopters..dus een supersnelle helicopter misschien? :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Eerlijk gezegt verwacht ik weer zo'n robot iets misschien, zoals in VCS(Nog steeds geen idee waar dat robot ding voor dient in VCS, maarja, het zag er op een plaatje dat ik vanmiddag bekeek wel vet uit :) )

Als het niet zo'n onnutigs iets als zo'n robot ofzo wordt, dan zal het wel gewoon de tank zijn, of de Hunter/Apache ofzo. Hoop dat dat ene 6 wiel-ige ding dat ook blijft drijven van VCS er weer inkomt :) Leek me ook wel vet. (niet dat dat nou een "ultiem voertuig" is maarja. Misschien kans op de Dumper of Monster Truck of (Bull)Dozer

Toch hoop ik dat R* weer iets heel vaags verzint waar van je echt gewoon "LOL-ed", en waarvan je bijna op de grond ligt van het lachen ofzo :).

Link to comment
Delen op andere websites

eerlijk hoop ik niet op een skateboard ofzo nikko op een skateboard zou wel raar zijn zo'n super deftige kleren naar je garage en naar je werk op een skateboard :schater:

Nikko is gekleed in goedkope sportmerken, dit is één. En ik weet niet of er veel mensen in New York, in het dagelijks leven, met een skatebord rond dwalen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond het parashute springen in SA altijd leuk om te doen dus zou leuk zijn als ze dat weer erin hebben, en mischien een helicopter of vliegtuig die je heel hoog brengt en dan dat je ken gaan skydive xD

ik weet het niet ultieme voertuig maar lijk me brut,

mijn ultieme voertuig zou zijn een motoren, van die oude harley davidsons tot cross motoren hoop eigelijk dat er ook een motorcrossbaan in zit net zoals VC die misde ik wel in SA nouja dat was het zoon beetje.

en waarom eigelijk ufo's wat schiet je daar me op als het land even groot is als SA zal je er weinig aanhebbe dan moet je amaar rondjes vliege XD :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

als er dan een voertuig inmag wat niet realistisch is dan wel een schietende onderzeeër met wielen voor het land en een grijparm. dat is dus al mijn wensen inneen want dat waren ambfibie onderzeeër en grijparmwagen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...