~Victorious~ Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 wel het is LC dus het moet haalbaar zijn wat dacht je van een patriot met minigun vanachter kogelvrij en auto's ontploffen als ze tegen je rijden. Reageren
DonLeone Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 (bewerkt) wel het is LC dus het moet haalbaar zijn wat dacht je van een patriot met minigun vanachter kogelvrij en auto's ontploffen als ze tegen je rijden. Een humvee is idd wel leuk, alleen dat auto's ontploffen op contact vind ik altijd zo nep. Echt een minpunt bij de vorige GTAs met tanks. Maja, ik hoop dat er iets origineels en realistisch in zit, waar iegenlijk nog niemand aan gedacht heeft. Weet zeker dat R* ons gaat verassen Een onderzeeër ofzo zou ook wel leuk zijn. Zo'n Russische kernonderzeeër met torpedo's, die je in een missie moet jatten, en dat je met zo'n viziertje boven water kan kijken Bewerkt: 16 juni 2007 door DonLeone Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Merkauto's! Dat denk ik want als je de trailer zag dan zag je een soort van Chrysler 300C Reageren
Killzone@NL Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 Ja dat is idd erg vet merkautos dit zag ik in Treu Crime: New york city en dat vondt ik erg vet TReu crime kan echt niet tippen aan gta en zit vol bugs Reageren
nikker68 Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 ik denk eerder in gta 4 een marine schip of een duikboot. want er komen geen vliegtuigen int spel voor,, en liberty city zijn eilanden,, ufo lijkt me oowk vet.. of een expirimenteel ruimteschip ofzow Reageren
Mister.X Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 ik denk eerder in gta 4 een marine schip of een duikboot. want er komen geen vliegtuigen int spel voor,, en liberty city zijn eilanden,, ufo lijkt me oowk vet.. of een expirimenteel ruimteschip ofzow Dat is weer overdreven met die UFo's! vind ik dan he ieder zijn eigen mening! Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 16 juni 2007 Rapport Geplaatst: 16 juni 2007 wel het is LC dus het moet haalbaar zijn wat dacht je van een patriot met minigun vanachter kogelvrij en auto's ontploffen als ze tegen je rijden. Een humvee is idd wel leuk, alleen dat auto's ontploffen op contact vind ik altijd zo nep. Echt een minpunt bij de vorige GTAs met tanks. Maja, ik hoop dat er iets origineels en realistisch in zit, waar iegenlijk nog niemand aan gedacht heeft. Weet zeker dat R* ons gaat verassen Een onderzeeër ofzo zou ook wel leuk zijn. Zo'n Russische kernonderzeeër met torpedo's, die je in een missie moet jatten, en dat je met zo'n viziertje boven water kan kijken de tank (rhino) word er misschien uitgehaald..stond in play uk. ook dachten ze rampages en unique jumps eruit te halen. maar dit staat allemaal nog niet vast..het spel is ook nog in ontwikkeling natuurlijk. Reageren
Groot-Duimpje Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 wel een goeie vraag , maar dan denk ik leukere boten ( onderzeeër bijvoorbeeld ) Reageren
Rockstar89 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Een keer in een fatsoenlijke tank rondrijden zou ook wel wat zijn (als de tank niet uit het spel gehaald wordt). Reageren
666george666 Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 Iets voor op het water zou toch wel vet zijn...of voor ONDER water... Maar de lucht is altijd vetter!!! Reageren
IV trailer Geplaatst: 17 juni 2007 Rapport Geplaatst: 17 juni 2007 mischien kan je met next-gen schademodellen ook wel echt een auto onder de rupsbanden van een tank platten. maar ik hoop dat ze wel wat betere boten gaan toevoegen en anders nog ambfibie ofzo. maar dan wel eentje die snel op het water is.(in gta vice city stories kon je nog beter gaan swemmen als je haast had(hoewel je in vcs verdringt als je te lang zwemt) Reageren
_Cees_v_d_Wel_ Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik had al opgepikt dat er meer motoren zouden komen. en als ze dat toch bezig zijn doe mij dat maar een paar mooi toermotoren een indian chief of een HD Soft Tail ( iets wat er op lijkt natuurlijk ) en Een paar fikse Choppers. Reageren
b4rtsimps0n Geplaatst: 24 juni 2007 Rapport Geplaatst: 24 juni 2007 Ik had al opgepikt dat er meer motoren zouden komen.en als ze dat toch bezig zijn doe mij dat maar een paar mooi toermotoren een indian chief of een HD Soft Tail ( iets wat er op lijkt natuurlijk ) en Een paar fikse Choppers. dat er meer motoren zullen komen is waarschijnlijk maar nog niks officieels over bekend hoor Reageren
~Victorious~ Geplaatst: 25 juni 2007 Rapport Geplaatst: 25 juni 2007 ik blijf bij men humvee maar wat coole boten zijn ook zeker welkom. Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 juni 2007 Rapport Geplaatst: 26 juni 2007 ultiem voertuig? grijparmwagen!!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.