The Hague Fan Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hey ik had een vraag, Kan je liedjes van je ps3 naar de mobiel vn gta 4 sturen zodat je je eigen nummers kan beluisteren. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) hey ik had een vraag,Kan je liedjes van je ps3 naar de mobiel vn gta 4 sturen zodat je je eigen nummers kan beluisteren. Ja.. Naast 18 radiozenders is het mogelijk om je eigen MP3 te beluisteren. Bewerkt: 28 februari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hey ik had een vraag,Kan je liedjes van je ps3 naar de mobiel vn gta 4 sturen zodat je je eigen nummers kan beluisteren. Ja.. Naast 18 radiozenders is het mogelijk om je eigen MP3 te beluisteren. OMG.. kan dat? :OHoe moet dat dan? Swiggers Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) hey ik had een vraag,Kan je liedjes van je ps3 naar de mobiel vn gta 4 sturen zodat je je eigen nummers kan beluisteren. Ja.. Naast 18 radiozenders is het mogelijk om je eigen MP3 te beluisteren. OMG.. kan dat? :OHoe moet dat dan? Swiggers Hij zal wel automatisch (net zoals bij LCS & VCS op PSP) de muziekbestanden uit de map "MUZIEK (MUSIC)" halen. Dat zou je dan denk ik in je instellingen in je game zelf kunnen bepalen. Stond ergens in een preview. (zal hem ff opzoeken ) Bewerkt: 28 februari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) haha vet man Hardcore luisteren bij al die ''gangster'' buurten Bewerkt: 28 februari 2008 door The Hague Fan Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Hier is het bericht over de MP3 Je mobiel is tegelijkertijd een belangrijke schakelfunctie voor onder meer het maken van foto’s en het beluisteren van muziek. Naast de autoradio (waarvan al duidelijk is dat er maar liefst achttien verschillende radiozenders zijn) kun je ook gewoon je eigen muziek beluisteren en dat zal via de MP3-optie van je telefoon gaan. Verder gebruik je de telefoon om via de singleplayer de multiplayer te betreden (waarvan verder nog geen details zijn vrijgegeven) en je kunt er op rekenen dat via het alarmnummer 911 de politie, ambulance of brandweer zal verschijnen. Bron: http://www.psonly.nl/previews/859/Grand_Th...uto_IV/Pagina3/ Bewerkt: 28 februari 2008 door Kai-ShockWave Reageren
The Hague Fan Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hey bedankt voor je moeite:D kicke man(H) Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 hey bedankt voor je moeite:Dkicke man(H) Graag gedaan Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 en de xbox 360 bezitters kunnen die dat ook doen dan? Reageren
michaelfivez Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 en de xbox 360 bezitters kunnen die dat ook doen dan? Natuurlijk, waarom niet? Reageren
mrwhoopy Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) en de xbox 360 bezitters kunnen die dat ook doen dan? Natuurlijk, waarom niet? misschien dat ze die optie alleen speciaal op de ps3 versie hebben gedaan omdat de xbox 360 episodes krijgen Bewerkt: 28 februari 2008 door mrwhoopy Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 en de xbox 360 bezitters kunnen die dat ook doen dan? Vast wel, op xbox kan je ook muziek zetten Reageren
ps34live Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 even off topig hoe plaats ik mp3 bestanden op mijn ps3 on topig bijf schiet je imand over hoop als je jan smit hoord Reageren
Gta-killer Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) even off topig hoe plaats ik mp3 bestanden op mijn ps3 Zet ze op een mp3 speler/usb stick/sd kaart stop die usb stick in je ps3, ga naar het muziek menu en kijk daar bovenaan bij memory device (heet iets anders) en druk op driehoekje en dan kopieer. on topig bijf schiet je imand over hoop als je jan smit hoord Alsof er iemand is die jan smit muziek op zijn ps3 heeft staan... en de xbox 360 bezitters kunnen die dat ook doen dan? Enige probleem dat ik bij de xbox zie is hoe je de muziek op de xbox krijgt. Ik heb eens geprobeert om muziek vanaf memorystick naar de xbox te kopieren maar dat lukt niet, je moet er een cd in doen en dan rippen. Alsof ik cd's heb.. Bewerkt: 28 februari 2008 door Gta-killer Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 even off topig hoe plaats ik mp3 bestanden op mijn ps3on topig bijf schiet je imand over hoop als je jan smit hoord - mp3 op een usb stick zetten - usb in ps3 stoppen - naar "muziek" - open usb - driehoekj (kopieren) - nu heb je het in je map staan! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.