BeefChief Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Ik heb een probleem met het zetten van mijn game path. dry.gif Ik heb het een tijd gespeeld al maar laatst liep hij na het starten van MTA steeds vast. Van alles geprobeerd, lukte niet en daarom had ik hem opnieuw ge-instaleerd. Heb ik gedaan en alles goed gezet... Nu kan ik wel in het progamma opstarten, maar mijn game path kan ik niet veranderen. Dan staat er dit: - You will need to restart MTA for the changes take effect! Dit doe ik dus. Maar na een paar keer blijf ik dit houden. Ook weer half opnieuw ge-instaleerd maar werkt dus niet.... tongue.gif Weet iemand het probleem of de oplossing? Beef... Reageren
-Niels- Geplaatst: 27 januari 2005 Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 (bewerkt) eej, haha Druk gewoon op OK en spelen maar! Bewerkt: 27 januari 2005 door GtA_BaDmAn Reageren
BeefChief Geplaatst: 27 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 27 januari 2005 Nou nee, dat had ik ook al geprobeerd maar dat lukte niet.... <_< Zo... Reageren
Furi0uz Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Mmh... MTA zowel als GTA reinstallen werkt ook niet? Reset game path haalt nix uit? Reageren
BeefChief Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 Mmh... MTA zowel als GTA reinstallen werkt ook niet?Reset game path haalt nix uit? Nee... <_< Alleen GTA opnieuw instaleren heb ik nog niet gedaan. Maar kan dat helpen ..? Reageren
TubS Geplaatst: 28 januari 2005 Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 waarschijnlijk wel. als niks anders werkt zit er niks anders op als je mta wil spelen he Reageren
BeefChief Geplaatst: 28 januari 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 28 januari 2005 (bewerkt) Oke ga ik doen, kan je niet ergens een map vinden van de savefiles....? :o Maak ik daar een back up van... Enne..., als hij het dan nog niet doet? EDIT: Nu MTA 0.5 er is lukt het nu wel, hier kan dus een slotje op.... Bewerkt: 3 februari 2005 door BeefChief Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.