Jump to content

Alles nog afgezet

Recommended Posts

Geplaatst:

Hoi iedereen,

Ik heb al een aantal missies in San Fierro gedaan, maar nog steeds moet ik elke keer een manier vinden om heen weer te komen (zwemmend dus) volgens mij is niet normaal, want ik moest bij een missie (met dat vermande wijf, waarbij je die truck moet stelen) naar Los Santos rijden, maarja alle bruggen waren nog steeds afgezet :? dus heb ik een andere gedaan... Maar ik moet dus best vaak op en neer, en het zou dus best gemakkelijk zijn als die dingen een keer weg gingen (ik cheat niet, dus ik kan er niet met een jetpack over) ...

Weet iemand of het normaal is dat deze dingen er nog staan als ik hier ben? (zie savegame)

Laatse missie: Body Harvest

Wat is er aan de hand: Is het normaal dat de wegen nog geblokeerd zijn?

Savegame: zie bijlage

Versie: 2.0

PS: in de savegame hoef je niets te doen hoor, ik dacht misschien handig als je wilt weten waar ik zit...!

GTASAsf2.b

Geplaatst:
Hoi iedereen,

Ik heb al een aantal missies in San Fierro gedaan, maar nog steeds moet ik elke keer een manier vinden om heen weer te komen (zwemmend dus) volgens mij is niet normaal, want ik moest bij een missie (met dat vermande wijf, waarbij je die truck moet stelen) naar Los Santos rijden, maarja alle bruggen waren nog steeds afgezet :? dus heb ik een andere gedaan... Maar ik moet dus best vaak op en neer, en het zou dus best gemakkelijk zijn als die dingen een keer weg gingen (ik cheat niet, dus ik kan er niet met een jetpack over) ...

Weet iemand of het normaal is dat deze dingen er nog staan als ik hier ben? (zie savegame)

Laatse missie: Body Harvest

Wat is er aan de hand: Is het normaal dat de wegen nog geblokeerd zijn?

Savegame: zie bijlage

Versie: 2.0

PS: in de savegame hoef je niets te doen hoor, ik dacht misschien handig als je wilt weten waar ik zit...!

Je Zit Ook Nog Niet Bij San Fierro, Pas Bij De "Country".

Geplaatst:

Als je in de 'Badlands' bent, is San Fierro ook al vrijgespeeld hoor. ;) Maar hij bedoelt denk ik de wegen naar Los Santos.

In dit geval, het is inderdaad nog raar dat deze er staan. Heb je mods geïnstalleerd, o.i.d.? In dat geval, verwijder deze eens. Mocht dit ook niet baten, probeer dan nog even wat meer missies te doen en kijk dan later nog eens, misschien dat ze nu wel weg zijn, hoewel het raar blijft..

Geplaatst:
Als je in de 'Badlands' bent, is San Fierro ook al vrijgespeeld hoor. ;) Maar hij bedoelt denk ik de wegen naar Los Santos.

In dit geval, het is inderdaad nog raar dat deze er staan. Heb je mods geïnstalleerd, o.i.d.? In dat geval, verwijder deze eens. Mocht dit ook niet baten, probeer dan nog even wat meer missies te doen en kijk dan later nog eens, misschien dat ze nu wel weg zijn, hoewel het raar blijft..

Nope, geen mods actief en ook geen cheats gebruikt :dans: helemaal safe dus... :duh: maar het klopt dus dat het niet normaal is? Jammer... zou iemand de savegame willen testen?

Geplaatst:
ja ik test hem wel effe :tu:

Even een kleine update, ik moet alleen nog de trucker missie doen van Catalina.. maar die lukt niet omdat de weg nog is afgezet, weet iemand inmiddels al wat er aan de hand is? Of is er wel 1 weg open en de rest niet?

De nieuwe zit er weer bij..!

GTASAsf2.b

Geplaatst:
ik ben hem aan het testen ik zeg morgen wel of het gelukt is :tu:

Okidoki perfect!

Is bij meer mensen gebeurd? En wat hebben jullie toen gedaan? :?

Geplaatst:

Heb jij misschien de illigale versie, want bij de illigale versies zit deze bug en daar is geen patch voor.

Greetzzz Don Stracci :sigaar:

Geplaatst:
Heb jij misschien de illigale versie, want bij de illigale versies zit deze bug en daar is geen patch voor.

Greetzzz Don Stracci :sigaar:

Nope hij is in de winkel gekocht, versie 2.0 bij de Intertoys :Y

Geplaatst:

Heb je misschien nog de savegame waarbij je Los Santos nog niet uitbent? Zo ja, speel Los Santos dan uit en kijk daarna het resultaat als je weer in de Badlands bent.

Geplaatst: (bewerkt)

Hmm.. Ik heb wel een savegame waarbij ik nog bij de Green Sabre ben.. en ook eentje (want de green sabre heb ik als aanvraag gedaan)met alleen Badlands.

Update: ik kijk zonet eventjes op Youtube naar de missie met die vrachtwagen, en daar zijn de wegen wel open... :duh:

Maar ik ga even in los santos neuzen of ik nog iets vergeten ben te doen! Die savegame is dit trouwens *bijlage*

Je moet hem alleen nog wel even renamen naar bijv. GTASAsf*.b (* is nummer)

Weer een update: heb inmiddels bijde even getest, en ik heb gezien dat als ik zowel in Badlands ben als in nog in Los Santos de wegen helaaml dicht zijn :cry: wat moet ik doen?

- Ik gebruik geen illigale software, niet van GTA of iets anders

- Heb alles keurig geinstalleerd

- Gebruik geen mods of cheats

- Maar de wegen zitten nog dicht?!

Hierbij de savegame als je in badlands zit...

green_sabre.b

GTASAsf2.b

Bewerkt: door walwalgta
Geplaatst:

Misschien is het handig om een savegame van het forum te testen. Hier staan de savegames, in jouw geval versie 2. Test er eentje van en kijk of de weg nog wordt afgesloten.

Geplaatst:

Hmmm. Heb je ooit die savegame waardoor je in de Badlands en San Fierro gedonwload van een andere site als GTAForum.nl?? Dat zou mogelijk de oorzaak zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...