Jump to content

Alles nog afgezet

Recommended Posts

Geplaatst:

Misschien kun je GTA San Andreas even opnieuw installeren, je save games behoud je en misschien is dan de bug weg! ;)

Van Johannes47

Geplaatst:
Misschien kun je GTA San Andreas even opnieuw installeren, je save games behoud je en misschien is dan de bug weg! ;)

Van Johannes47

Heb de savegame aan diverse mensen laten testen en ze ondervinden hetzelfde als ik; de wegen zijn nog steeds afgesloten :duh:

Geplaatst:

Van Johannes47

Heb de savegame aan diverse mensen laten testen en ze ondervinden hetzelfde als ik; de wegen zijn nog steeds afgesloten :duh:

Ow, dan weet ik het ook niet. :duh:

Misschien ben je wel een kleine missie vergeten te doen ofzo.

Of het ligt aan de savegame! :?

Geplaatst:

Van Johannes47

Ow, dan weet ik het ook niet. :duh:

Misschien ben je wel een kleine missie vergeten te doen ofzo.

Of het ligt aan de savegame! :?

Je moet alleen maar de hoofdmissies te halen om naar het volgende gebied te kunnen.

@walwalgta: Als je even naar de 1e pagina had gekeken had ik nog een mogelijke oplossing voor je.

Geplaatst:

@tinyg: wat kwam er bij jouw test uit? Zijn de wegen afgelosten of niet?

En als iemand het weet, zeg het alstjeblieft! :Y

Geplaatst:

Dit probleem heb ik precies hetzelfde gehad.

Ik heb volledige versie 2 en gekocht voor 28.99 euro by musicstore.

Ik heb de Badlands gehaalt maar toch waren er steeds wegbezettingen![/font]

Nu heb ik dat niet meer omdat ik de Spaceeinsetin's mod gebruik.

Maar die probleem heb ik nooit verholpen :7

Geplaatst:

Hoi! Gelukkig ben ik dus niet de enigste die dit probleem heeft :duh: maar die spaceeinsetting mod? Wat is dat precies? Want zoals jij het schrijft kan ik niets vinden :? en wat doet die mod precies? Haalt die de versprerring weg? Dat zou mooi zijn!!

Geplaatst: (bewerkt)

bij mij zaten de wegenpotdicht echt shit[/font]t :duh::duh:

vindt het vaag :duh::duh:

Bewerkt: door tinyq
Geplaatst:

Hoi! Gelukkig ben ik dus niet de enigste die dit probleem heeft :duh: maar die spaceeinsetting mod? Wat is dat precies? Want zoals jij het schrijft kan ik niets vinden :? en wat doet die mod precies? Haalt die de versprerring weg? Dat zou mooi zijn!!

De Spaceeinstein's all in one mod is een goede mod met vele extraatjes

zoals Nooit meer van je motor/fiets vallen, Carspawner en voertuigen op afstand besturen en nog

vele leuke dingen.

Het ook leuke ervan is dat inderdaad alle wegbezettingen weg zijn!

De bruggen zijn voor altijd open, je krijgt geen wanted level als je gelijk

in het begin weg wilt naar andere stad.

De mod kan je hier downloaden:

http://www.gtagarage.com/mods/show.php?id=330

Kies de v3.0, die is compleet en bevat minder bugs.

Geplaatst:

Hoi,

Ik heb even op de download website gekeken, inprincipe is het wel handig, want hiermee gaan de blokkades weg, maar ik hoef eigenlijk al die andere dingen niet zo... Ik probeer deze game zonder cheats uit te spelen (helaas moet ik dan wel een mod gebreuiken vanwege een bug in het spel) maar ik gebruik dus dan ook liever geen over nodige mods/cheats om beter te kunnen presteren.

Is er geen mod waarbij enkel de blokkades weggaan, en er verder neits gebeurd?

Geplaatst:

Ik vrees dat er een mod in dit soort gevallen niet bestaat.. :N Je kunt nog het beste eventjes een savegame downloaden, hier op het forum. Deze zijn zeer betrouwbaar, dus niets mis mee verder. Het enige wat nog wat anders zou kunnen zijn, is de kleding en eventueel wat wapens. Voor de rest zijn ze cheat en mod-vrij, wat dus ook nog weer goed uitkomt met jouw eisen. Je kunt de savegames downloaden in het Savegame Aanvraag forum; de links heb ik zo snel niet bij de hand.

Geplaatst:
Ik vrees dat er een mod in dit soort gevallen niet bestaat.. :N Je kunt nog het beste eventjes een savegame downloaden, hier op het forum. Deze zijn zeer betrouwbaar, dus niets mis mee verder. Het enige wat nog wat anders zou kunnen zijn, is de kleding en eventueel wat wapens. Voor de rest zijn ze cheat en mod-vrij, wat dus ook nog weer goed uitkomt met jouw eisen. Je kunt de savegames downloaden in het Savegame Aanvraag forum; de links heb ik zo snel niet bij de hand.

Je hebt natuurlijk ook mods, waarbij ALLEEN de wegen vrij zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...