Jump to content

Prijs voor Vice City......


Sonny-The-Pilot

Recommended Posts

Heey, ik wil denk ik Vice City verkopen met Koningine dag voor €12,50 is dat een goede prijs? Ik heb VC al uitgespeeld en ik heb SA die vind ik veel leuker..... Bedankt voor jullie prijzen ^_^

:cya:

Bewerkt: door GTAinfo
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City kost in de winkel nog maar hooguit €10,- tot €15,- euro, voor €12,50 euro zal het dus wat lastig zijn te verkopen. Ikzelf zou het verkopen voor rond de €8,-, verkoopt een stuk sneller denk ik. ;)

Okeey, maar dat klinkt zo goedkoop :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

€12,50 klinkt waarschijnlijk voor velen weer redelijk 'duur', als je het met de winkels vergelijkt. Je zou het kunnen proberen voor die prijs, als het na een poosje nog niet verkocht is weer dalen met wat euro, etc. Voor lager dan €8,- zou ik het verder ook niet doen, want dan zit je inderdaad sowieso 'goedkoop'. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

€12,50 klinkt waarschijnlijk voor velen weer redelijk 'duur', als je het met de winkels vergelijkt. Je zou het kunnen proberen voor die prijs, als het na een poosje nog niet verkocht is weer dalen met wat euro, etc. Voor lager dan €8,- zou ik het verder ook niet doen, want dan zit je inderdaad sowieso 'goedkoop'. :Y

Ja, ik houd gewoon een soort van 'veiling' en dan wie er het meeste voor bied krijgt hem ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City kost in de winkel nog maar hooguit €10,- tot €15,- euro, voor €12,50 euro zal het dus wat lastig zijn te verkopen. Ikzelf zou het verkopen voor rond de €8,-, verkoopt een stuk sneller denk ik. ;)

Okeey, maar dat klinkt zo goedkoop :duh:

dan doe je €9,50 of voor €10,00
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City kost in de winkel nog maar hooguit €10,- tot €15,- euro, voor €12,50 euro zal het dus wat lastig zijn te verkopen. Ikzelf zou het verkopen voor rond de €8,-, verkoopt een stuk sneller denk ik. ;)

Okeey, maar dat klinkt zo goedkoop :duh:

dan doe je €9,50 of voor €10,00

Ja, ik ga gewoon bij €12,50 beginnen en dan gewoon steeds een beetje naar beneden tot en met €8,- .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar jaar geleden op koninginnedag ook van iemand GTA Vice City gekocht in zeer goede staat, voor €7,50,

en toen was hij denk rond de 30 in de winkel.

Maar ik weet zeker dat je hem wel voor 8,50 kan verkopen, als de mensen hem echt willen, kopen ze het wel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een paar jaar geleden op koninginnedag ook van iemand GTA Vice City gekocht in zeer goede staat, voor €7,50,

en toen was hij denk rond de 30 in de winkel.

Maar ik weet zeker dat je hem wel voor 8,50 kan verkopen, als de mensen hem echt willen, kopen ze het wel :dans:

Okeey ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Bij de Free Record Shop kost ie 10 euro, dus ik zou gaan voor 9 euro als ik jou was. Maar eigenlijk zou ik Vice City sowieso niet verkopen het is een geweldige game en zoveel is 10 euro nou ook weer niet als opbrengst ervoor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
GTA Vice City kost in de winkel nog maar hooguit €10,- tot €15,- euro, voor €12,50 euro zal het dus wat lastig zijn te verkopen. Ikzelf zou het verkopen voor rond de €8,-, verkoopt een stuk sneller denk ik. ;)

Okeey, maar dat klinkt zo goedkoop :duh:

waarom zou iemand uberhaupt GTA VC kopen? GTA SA is uit. GTA 4 komt eraan en iedereen heeft VC al uitgespeeld. Dus van zulke mensen kun je 'm wel lenen in prencipe.
Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City kost in de winkel nog maar hooguit €10,- tot €15,- euro, voor €12,50 euro zal het dus wat lastig zijn te verkopen. Ikzelf zou het verkopen voor rond de €8,-, verkoopt een stuk sneller denk ik. ;)

Okeey, maar dat klinkt zo goedkoop :duh:

waarom zou iemand uberhaupt GTA VC kopen? GTA SA is uit. GTA 4 komt eraan en iedereen heeft VC al uitgespeeld. Dus van zulke mensen kun je 'm wel lenen in prencipe.

Dat is niet waar hoor. GTA Vice City wordt nog wel af en toe gekocht, ik zelf heb GTA III zelfs nog gekocht, vorig jaar. Bij de SL+ Mafia, een jarenoud spel, nu terug in. :puh: Het is niet omdat een spel oud is, dat het niet meer gekocht is. GTA Vice City is één van de betere spelen. :)

Link to comment
Delen op andere websites

GTA Vice City kost in de winkel nog maar hooguit €10,- tot €15,- euro, voor €12,50 euro zal het dus wat lastig zijn te verkopen. Ikzelf zou het verkopen voor rond de €8,-, verkoopt een stuk sneller denk ik. ;)

Okeey, maar dat klinkt zo goedkoop :duh:

waarom zou iemand uberhaupt GTA VC kopen? GTA SA is uit. GTA 4 komt eraan en iedereen heeft VC al uitgespeeld. Dus van zulke mensen kun je 'm wel lenen in prencipe.

Waarom iemand uberhaupt gta vice city zou kopen???

Ten eerste:Het is een mooi spel en de beste van de gta's.... tot nu toe. (mijn mening + ik ben jaren 80 fan)

Ten tweede: Ik heb gta Vice City al zon 7 keer zonder codes uitgespeeld op de ps2... Nu ga ik hem op de computer halen.

Wat is er dus mis mee om Vc te kopen?

Bewerkt: door Tommy The Best
Link to comment
Delen op andere websites

GTA San Andreas is nu al 15 euro ofzo. Dus ik denk dat mensen liever een nieuwe GTA SA kopen in de winkel dan een tweedehands GTA VC die bijna net zo duur is.

Ik denk dat je hem hooguit nog voor 5 euro kwijt kan raken.

Als ik jou was zou ik hem niet verkopen, het is een goed spel en meer waard dan 5 euro. Maar de prijzen zijn gedaald, en mensen gaan er echt niet veel meer voor geven, zeker geen 12,50 ;) Voor een spel dat al bijna 10 jaar oud is

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...