Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Hoe moet ik verder? Ik probeer een mod te installeeren. Met een tutorial van deze site ( van Flying Dutchman ) Alleen ik snap stap 4 niet, Hoe moet ik die gta3. file openen? waar moet ik die openen? Hier de link van de tutorial. Help me AUB Klik hier Stap 4 hé ? Swiggers Reageren
.Timothy Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Alleen ik snap stap 4 niet, Hoe moet ik die gta3. file openen? waar moet ik die openen? Dat doe je met IMG Tool, download het en pak het uit met WinRAR. Open het bestand gta3.img in het menu 'File'. gta3.img vind je in de map 'models', deze staat in je GTA San Andreas map. Ik denk dat je nu wel weer verder kunt met Flying Dutchman's tutorial.Edit: Dit stond ook al in FD's tutorial, dus ik zou eerst maar eens goed lezen... Bewerkt: 28 februari 2008 door VWO-er Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Alleen ik snap stap 4 niet, Hoe moet ik die gta3. file openen? waar moet ik die openen? Dat doe je met IMG Tool, download het en pak het uit met WinRAR. Open het bestand gta3.img in het menu 'File'. gta3.img vind je in de map 'models', deze staat in je GTA San Andreas map. Ik denk dat je nu wel weer verder kunt met Flying Dutchman's tutorial.Edit: Dit stond ook al in FD's tutorial, dus ik zou eerst maar eens goed lezen... Oke, dit heb ik nu, maar hoe moet ik in de map 'Models' komen?Gewoon bij San Andreas User Files? Zoniet? waar dan wel ? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 De map models vind je in 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models'. Dubbelklik op de map en hij zal openen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 De map models vind je in 'C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models'. Dubbelklik op de map en hij zal openen. Jah, dat snap ik, maar hoe/waar kan ik die C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Models vinden? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ga naar 'Start' en klik op 'Deze Computer'. Klik nu op de 'C' schijf en ga naar 'Program Files'. Zoek daar tussen naar 'Rockstar Games' en opene deze. Open daarna 'GTA San Andreas' en dan zie je de map 'Models' wel staan. Reageren
Swiggers Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ga naar 'Start' en klik op 'Deze Computer'. Klik nu op de 'C' schijf en ga naar 'Program Files'. Zoek daar tussen naar 'Rockstar Games' en opene deze. Open daarna 'GTA San Andreas' en dan zie je de map 'Models' wel staan. oké nu snap ik het, ik ga het meteen proberen. Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 En nu weet ik niet hoe je stap 5 moet uitvoeren Hoe kun je zien, welke je moet vervangen? Swiggers Reageren
.Timothy Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Nou, als je wilt modden download je bestanden, hoe je anders wilt modden? Nouja, als je de bestanden van je mod download en uitpakt staat/staan er een .dff en .txd bestand(en). Zoek deze op door op F2 te drukken (tegelijk) en vervolgens er rechts op te klikken en Replace te kiezen. Nu zoek je je bestanden op. De mod is geïnstalleerd. Sorry dat ik dit zeg, maar één topic is genoeg Bewerkt: 29 februari 2008 door VWO-er Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Nou, als je wilt modden download je bestanden, hoe je anders wilt modden? Nouja, als je de bestanden van je mod download en uitpakt staat/staan er een .dff en .txd bestand(en). Zoek deze op door op Ctrl + F te drukken (tegelijk) en vervolgens er rechts op te klikken en Replace te kiezen. Nu zoek je je bestanden op. De mod is geïnstalleerd. Sorry dat ik dit zeg, maar één topic is genoeg Ik snap er nog steeds niets van. Ik stop er maar mee, dit is vast te moeilijk voor mij.Het zal wel aan mij liggen dat het niet kan. Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Geeft niets Swiggers, ook ik snap er niets van dus dan heeft het forum in ieder geval 2 leden die geen gebruik maken van een gemod spel . Ik heb je reactie in het andere topic even verwijderd, net als de reactie van VWO-er daarop....... Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Geeft niets Swiggers, ook ik snap er niets van dus dan heeft het forum in ieder geval 2 leden die geen gebruik maken van een gemod spel . Ik heb je reactie in het andere topic even verwijderd, net als de reactie van VWO-er daarop.......Mooi, ik ben dus niet de enigste Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Om stap 5 toch nog ietwat te verduidelijken; Het is de bedoeling dat je de bestanden vervangt, die in je mod zitten. Als je een mod hebt gedownload die de bestanden 'buccaneer.dff' en 'buccaneer.txd' bevat, dan is het dus de bedoeling dat je die vervangt. De rest heeft VWO-er al uitgelegd. Je kunt uiteraard ook weer verder met het doornemen van de tutorial.. Bewerkt: 29 februari 2008 door Donwell Reageren
Swiggers Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Om stap 5 toch nog ietwat te verduidelijken;Het is de bedoeling dat je de bestanden vervangt, die in je mod zitten. Als je een mod hebt gedownload die de bestanden 'buccaneer.dff' en 'buccaneer.txd' bevat, dan is het dus de bedoeling dat je die vervangt. De rest heeft VWO-er al uitgelegd. Je kunt uiteraard ook weer verder met het doornemen van de tutorial.. Ik geef niet op !!Ik ga net zolang vragen, totdat ik weet hoe het moet, volgens mij is het dat als het kunt het heel erg makkelijk is. Hoe kan ik zien wat ik moet vervangen? Bewerkt: 29 februari 2008 door swiggers Reageren
Donwell Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Zoals ik al zei, dat zit altijd in de download. Als voorbeeld heb ik de Buccaneer bestanden genomen, die in de download kunnen zitten. Afhankelijk van wat jij download, zul je die bestanden moeten vervangen. Heb jij bijvoorbeeld het bestand 'radar00.txd' in je download zitten, dan vervang je die, en zo gaat dit door met elke andere download. Kort samengevat; de bestanden in de download moet je vervangen met de gelijknamige bestanden die je in de gta3.img vindt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.