nasdreas Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Ehm ik wou ff een nieuwe processor aanschaffen: AMD Athlon 64 X2 6000+ maare mijn vraag ik heb mijn pc open gemaakt en gekeken hoe je je processor moest vervangen. En er zit nu een Amd in maar hoe krijg ik de ventilator er af, ik heb geen sin dat ik het kapot trek vandaar. (er zit so'n zwart hendeltje ernaast hiermee ofzo? Naar boven naar beneden duwen ?) En is deze processor goed ik denk het wel want het is Dual. Alvast B.V.D Nasdreas Reageren
Caltson Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Ehm ik wou ff een nieuwe processor aanschaffen: AMD Athlon 64 X2 6000+maare mijn vraag ik heb mijn pc open gemaakt en gekeken hoe je je processor moest vervangen. En er zit nu een Amd in maar hoe krijg ik de ventilator er af, ik heb geen sin dat ik het kapot trek vandaar. (er zit so'n zwart hendeltje ernaast hiermee ofzo? Naar boven naar beneden duwen ?) En is deze processor goed ik denk het wel want het is Dual. Alvast B.V.D Nasdreas hey! heb je weer eens geluk dat ik vandaag weer wat processors heb moeten vervangen Je gaat als volgt te werk. -Ventilator verwijderen- 1) aan elke "voet" van je ventilator staat een switch. (de switch is meestal zwart en er staat een pijltje op). 2) Draai elke voet (4 in totaal) naar de richting naar waar de pijl wijst. 3) Nu zal je voelen dat de ventilator los komt te zitten, en nu kan je hem er gerust af nemen. --Processor verwijderen-- 1) eens je de Ventilator verwijderd heb zal je een ijzer dingetje zien dat over de processor zit waardoor je het er niet kan afhalen. 2)Aan de onderkant van de processor zie je een klein ijzer staafje dat vastzit door middel van een soort van uitsteeksel (zie afbeelding voor wat ik bedoel, want anders zal het wat verwarrend zijn ) 3) trek dit staafje weg van de processor, dan naar boven over de plaats waar het stak, zodat je de beveiliging kunt openen en de processor kunt verwijderen. Over je Processor: Plaats hem zorgvuldig, en kijk zeker na in de handleiding of hij in de juiste richting etc. ligt, anders kan dit ernstige schade aan je pc brengen!!!!!! Zo, nu kan je een nieuwe processor plaatsen, inclusief nieuwe ventilator. Greetz Bewerkt: 28 februari 2008 door gtagangster Reageren
nasdreas Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) Ehm ik wou ff een nieuwe processor aanschaffen: AMD Athlon 64 X2 6000+maare mijn vraag ik heb mijn pc open gemaakt en gekeken hoe je je processor moest vervangen. En er zit nu een Amd in maar hoe krijg ik de ventilator er af, ik heb geen sin dat ik het kapot trek vandaar. (er zit so'n zwart hendeltje ernaast hiermee ofzo? Naar boven naar beneden duwen ?) En is deze processor goed ik denk het wel want het is Dual. Alvast B.V.D Nasdreas hey! heb je weer eens geluk dat ik vandaag weer wat processors heb moeten vervangen Je gaat als volgt te werk. -Ventilator verwijderen- 1) aan elke "voet" van je ventilator staat een switch. (de switch is meestal zwart en er staat een pijltje op). 2) Draai elke voet (4 in totaal) naar de richting naar waar de pijl wijst. 3) Nu zal je voelen dat de ventilator los komt te zitten, en nu kan je hem er gerust af nemen. --Processor verwijderen-- 1) eens je de Ventilator verwijderd heb zal je een ijzer dingetje zien dat over de processor zit waardoor je het er niet kan afhalen. 2)Aan de onderkant van de processor zie je een klein ijzer staafje dat vastzit door middel van een soort van uitsteeksel (zie afbeelding voor wat ik bedoel, want anders zal het wat verwarrend zijn ) 3) trek dit staafje weg van de processor, dan naar boven over de plaats waar het stak, zodat je de beveiliging kunt openen en de processor kunt verwijderen. Over je Processor: Plaats hem zorgvuldig, en kijk zeker na in de handleiding of hij in de juiste richting etc. ligt, anders kan dit ernstige schade aan je pc brengen!!!!!! Zo, nu kan je een nieuwe processor plaatsen, inclusief nieuwe ventilator. Greetz Ey, Gtagangster, HET IS GELUKT naar wat ge*#&$& met de vetilator kwam ie eraf. Tnx Voor je uitleg hoe het verder moest met de CPU wist ik nog niet .. Nasdreas Bewerkt: 29 februari 2008 door nasdreas Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.