Jump to content

Blizzard Vs Donwell

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: Anime

Soort design: Signature

Size design: 400x150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade: Mag

Tijd van inlevering: ZSM

Opmerking: Succes

53686237ic7.png

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Ik doe eens een keer een battle.. :Y Ik heb alleen wat andere afmetingen, mogen 330x130 px dan ook? :)

Geplaatst:
Ik doe eens een keer een battle.. :Y Ik heb alleen wat andere afmetingen, mogen 330x130 px dan ook? :)

Vooruit dan maar, veel succes.

Mooi, dan neem ik de battle aan, zal volgende keer wel juiste afmetingen nemen.. :)

Donwell:

greenanimeps1.png

Blizzard:

53686237ic7.png

Ook jij succes. :Y

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst:

Die Van Donwell Is Mooi. De Kleuren Van het meisje, past goed bij het achtergrond.

Maar Die Van Blizzard Vind ik toch *ietsje* Mooier.

Zei Spreekt meer aan.

Ze zit ook op het voorgrond.

Dus Ik kies Voor Blizzard.

Maar Donwell, Ga zo door!

:Y

UT :cya:

Blizzard: Vind het mooi dat je jou personage op de voorgrond zet. Bovendien heb je de achtergrond mooi opgevuld met sneeuw en dat komt in mijn ogen wel leuk over. Toch moet ik zeggen dat ik wat op de achtergrond mis. Toch nog een mooie type tekst erbij gedaan.

Donwell: Ik vind de achtergrond leuk gemaakt maar het komt toch wat leeg over. Wel vind ik het leuk dat je overal een beetje dezelfde kleur hebt, dit maakt het toch wel bijzonder. Je tekst is trouwens ook erg leuk uitgezocht en vooral door de achtergrond effecten moet ik toch gaan voor jou.

Stem: Donwell

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

Ik vind bij beide signatures de render niet goed ingeblend en de achtergrond nogal lelijk. Ook het lettertype past niet bij beide signatures. Toch vind ik Donwell's sig iets mooier, en vrolijker. Al is die van Blizzard heel sexy. ^_^

M'n stem gaat dan ook naar Donwell.

Geplaatst:

Vote: Donwell,

hoewel ik ze allebij niet echt goed gelukt vind, koos ik tog voor Donwell, want daar spraken de kleurencombinaties mij meer aan.

Blizzard had gekozen voor een sexy render, maar die achtergrond past daar niet echt bij, geen goede verhouding.

Donwell zijn sig was ook een beetje aan de saaie kant, wat meer dingetjes/effectjes etc. zou erbij leuker zijn.

Want nu zie ik meer dan alleen een beetje Motion Blur.

Keep it up;-)

MVG,

Kuys

Geplaatst:

Donwell

Allereerst jouw sig. De achtergrond is best leuk maar dan meer als basis voor een achtergrond. Nu is het een achtergrond met alleen de render erop gezet aan de rechterkant en links is het op de tekst na helemaal leeg. Ook is de render niet ingeblend waardoor het net lijkt alsof de render erop geplakt is. Ik ben het alleen niet eens met de stemmers hiervoor aangezien ik het lettertype wel leuk gedaan vind.

Blizzard

Ik heb op msn al een paar punten gegeven wat ik niet mooi vind aan je sig. Ook bij die van jou geldt dat de render niet inblend is waardoor het lijkt alsof hij er alleen maar opgeplakt is.

De achtergrond vind ik ook een beetje saai. Wat ik als tip wil geven aan jullie alle 2. Wat leuk is met animesigs is als je de render een aantal malen kopieert en die allemaal op een andere plek neerzet waardoor de hele sig verdeeld is en dan vervolgens een motion blur gebruikt. Vervolgens een beetje spelen met blending modus. 2 kleuren uit de render pikken (een donkere en een lichte wil meestal erg goed werken) en dan vervolgens met gradienttool daarmee onder de gekopieerde renders een achtergrondkleur maakt.

Dan heb je al een leuke basis voor anime sigs :Y

Na dit verhaal (dat ik vooral typ omdat ik echt niet wist op wie ik moest stemmen) kies ik voor Donwell.

Geplaatst:

Beide zijn mooi, maar die van Donwell heeft nog ff wat meer aan effecten en bijpassende kleuren

stem: Donwell

Ze zijn allebij heel mooi. Donwell heeft het groen goed gebruikt en Blizzard heeft de perfecte achtergrond gebruikt. Ik vind die van Blizzard net het mooiste.

Dus stem: Blizzard

Bewerkt: door GTAGijsso
Geplaatst:

Battle afgelopen, winnaar Donwell +1 punt voor jou. Verliezer Blizzard.

Closed en updated!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...