mr.crazypunky. Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 hey! ik heb een magazine op tv gezien over de bermuda driehoek. ik zag dan dat de driehoek ergens in de zee stopt, ergens in puerto rico en in miami! maar miami??? daar speelt vice city! zit dan de bermuda in het spe? want 1 keer is mijn reefer kapot onploftop de zee! bermuda???? in???? vice city???? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 De Bermuda Driehoek ga je niet in GTA: Vice City vinden hoor. Hierover is allesinds toch nog nooit iets over bekend geraakt, en dat je boot zou ontploft zijn is gewoon toeval. Geen Bermuda Triangle in Vice City dus. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.crazypunky. Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 maar die reefer ontplofte niet vanzelf hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
game~skater Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 28 februari 2008 wat je nu zegt betekent eigenlijk dat er helemaal niks geheimzinnigs is. ik heb het nog nooit meegemaakt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Harwood Butcher Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Heb je een Trainer o.i.d? Dan kun je misschien de snelcode van BIGBANG hebben ingevoerd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iamyourghost Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 februari 2008 Heb je een Trainer o.i.d?Dan kun je misschien de snelcode van BIGBANG hebben ingevoerd dat heeft hij zeker niet gedaan anders zouw hij het zeggen want hij weet dat je niet mag spammen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LOKE DOPE Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 maart 2008 ik heb ook zo iets gehad heel de tyd zelf het was een of andere fout bij de cd ik ben toen gewoon een nieuwe gaan kooopen en nu heb ik dat niet meer hoe dat die fout in die cd kwam weet ik ook niet nog veel game plezire grtz loke dope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.crazypunky. Geplaatst: 2 maart 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 maart 2008 je heb gelijk iamyourghost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2008 Wat is in hemelsnaam een Bermuda Triangel? Sorry dat ik zo dom ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pennywise The Clown Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2008 Wat is in hemelsnaam een Bermuda Triangel?Sorry dat ik zo dom ben. Hier het andwoord op je domme vraag Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ghost_Rider Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2008 Wat is in hemelsnaam een Bermuda Triangel?Sorry dat ik zo dom ben. De Bermudadriehoek is een denkbeeldige driehoek tussen Miami, de Bermuda eilanden en Puerto Rico. In dit gebied verdwijnen veel schepen en vliegtuigen. Voor meer informatie verwijs ik je naar >>Wikipedia<< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2008 Da´s dus gewoon keihard bijgeloof... Vind ik dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTA-Sheep Geplaatst: 5 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 maart 2008 Bijgeloof of niet: er zijn daadwerkelijk vliegtuigen en boten verdwenen in dat gebied. Ze waren zichtbaar op de radar, men voerde een gesprek met ze via de boordradio en ineens waren ze weg. Geen bliepje meer op de radar, geen geluid meer en nimmer meer wat van gehoord. En natuurlijk kun je allerlei dingen verzinnen wat er gebeurd kan zijn: ontvoering, storm, blikseminslag, ijsbergen, verzin het maar maar nooit werd er ook maar iets van het vliegtuig of schip teruggevonden, nog geen reddingsvest. Het gaat daarbij niet om 1 schip/vliegtuig maar om 10-tallen. Kortom: een onbegrijpelijk maar daarom best heel interessant fenomeen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tieess Geplaatst: 6 maart 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 maart 2008 Hmmm, tja, da's best lastig zegmaar om over na te denken... Maarja, wie zegt dat dit echt is? Ik weet dat dat echt zo'n kinderachtig zinnetje is maar toch is het zo xD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mr.crazypunky. Geplaatst: 1 april 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 april 2008 nou.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.