jw21 Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 samp wil nog niet werken ik heb mta sa en die werkt wel -heb originele game -hij werkt sp en mta -samp start gewoon normaal op zie alle servers ik klik op connect en er gebeurt helemaal niks -de goede map is geselecteerd -heb versie 1.00 van gta sa -heb samp ookal vaak opnieuw proberen te installeren -ook sa zelf al een paar keer opnieuw geinstalleerd -de set file verwijderen gaf ook geen verschil! Reageren
Gangsta Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) Heb je Windows Vista? Zoja doe dit: Verwijder SA:MP. Klik met je rechtermuisknop op je gtasa.exe bestand. (Gewoon het logootje van singeplayer dus) > Tabblad compabiliteit > Compabiliteitsmodus > Vinkje aankruisen > Windows XP. Download SA:MP. Klik met je rechter muisknop op het SA:MP logootje. Doe hetzelfde als wat je hebt gedaan met het GTASA.exe bestand.^^ Als het goed is zou die het nu moeten doen. Succes. Edit: Tijd: 00.00.00 Nog nooit meegemaakt. Bewerkt: 28 februari 2008 door Gangsta Reageren
jw21 Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Heb je Windows Vista? Zoja doe dit: Verwijder SA:MP. Klik met je rechtermuisknop op je gtasa.exe bestand. (Gewoon het logootje van singeplayer dus) > Tabblad compabiliteit > Compabiliteitsmodus > Vinkje aankruisen > Windows XP. Download SA:MP. Klik met je rechter muisknop op het SA:MP logootje. Doe hetzelfde als wat je hebt gedaan met het GTASA.exe bestand.^^ Als het goed is zou die het nu moeten doen. Succes. Edit: Tijd: 00.00.00 Nog nooit meegemaakt. nopes heb geen windows vista maar na 2uur forums doorlezen op allerlei sites heb ik de oplossing gevonden :S moest gta sa compatible zetten voor windown98/me :S maja hij werkt iig meer mensen hadden dit probleem :O Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.