Jump to content
Joriz

Nieuwe GTA4 previews online!


gallery_1_5_28404.png
Zojuist zijn de volgende gamewebsites met GTA4 previews online gekomen:

In de previews staat helaas niet veel nieuwe informatie. De volgende feitjes heb ik eruit gehaalt:

  • De schrijvers van de previews mochten 2 uur lang Grand Theft Auto IV spelen.
  • Indien je tijdens een missie dood gaat of wordt opgepakt door de politie kan je een missie herstarten door een simpele klik vanaf de mobiele telefoon die in het spel zit.
  • Alleen de buurten Broker/Dukes zijn in het begin van het spel bespeelbaar. De rest is afgesloten door de politie en zullen in de loop van het spel netzo als in vorige GTA beschikbaar worden.
  • Je kan altijd pauzeren om een kaart te bekijken waar je ook de GPS locatie op in kan stellen van je voertuig.
  • Je hebt vele radiostations waaronder The Vibe met R&B en soul muziek. Behalve deze vind je radiostations met funk, reggae, jazz, dance, modern Jamaican, pop, hardcore, hip hop en een muziekstation met Oost-Europese muziek.
  • Je kan handgranaten en molotovcocktails uit je wagen gooien.
  • Je kan geen voorwerpen in je voertuig opbergen.

In maart zullen er meer nieuwe previews volgen waar wel meer details (oa. multiplayer) bekend worden gemaakt. Bij de huidige Grand Theft Auto 4 previews zitten gelukkig wel 10 nieuwe screenshots. Deze zijn vanaf nu te bekijken in onze galerij.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites


Recommended Posts

Ik heb ze allemaal gelezen en ik vind de beste in het engels van Videogamer en in het nederlands van Gamer. Jammer van dat er mar weinig nieuwtjez zijn. Nu wil ik ingame screens. Kijken hoe de HUD is enzo.

Bewerkt: door GTAGijsso

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

khep koppijn van het lezen!

Een beetje leesvoer kan nooit verkeerd zijn voor je hersenen hoor :puh:

De screens zijn nice, de previews heb ik nog niet doorgelezen, dat doe ik later. Het is jammer dat je niks in je auto kan opbergen, dat had alles wel kei realistisch gemaakt maar je kan niet alles hebben. Verder vind ik het een pluspunt dat ze radio zenders hebben voor veel muziekstijlen, wat het wel een beetje leuker maakt om de game te spelen. De nieuwe GPS functie klinkt gaaf, in NFS had je ook zoiets en dat was altijd kei handig... _O_

Ik kan niet wachten :D

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

khep koppijn van het lezen!

Een beetje leesvoer kan nooit verkeerd zijn voor je hersenen hoor :puh:

De screens zijn nice, de previews heb ik nog niet doorgelezen, dat doe ik later. Het is jammer dat je niks in je auto kan opbergen, dat had alles wel kei realistisch gemaakt maar je kan niet alles hebben. Verder vind ik het een pluspunt dat ze radio zenders hebben voor veel muziekstijlen, wat het wel een beetje leuker maakt om de game te spelen. De nieuwe GPS functie klinkt gaaf, in NFS had je ook zoiets en dat was altijd kei handig... _O_

Ik kan niet wachten :D

Greetz :sigaar:

luister: ze bedoelen met dat je niet kan opbergen dat je spullen in kan bewaren en dan weglopen en dan weer een tijd later terug komen je kan geloof ik wel spullen in je kofferbak doen en wegscheuren en als je op plaats van bestemming bent het er weer uit halen

ze bedoelen dat je geen spullen in je auto's kan opslaan...

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

luister: ze bedoelen met dat je niet kan opbergen dat je spullen in kan bewaren en dan weglopen en dan weer een tijd later terug komen je kan geloof ik wel spullen in je kofferbak doen en wegscheuren en als je op plaats van bestemming bent het er weer uit halen

ze bedoelen dat je geen spullen in je auto's kan opslaan...

Sure, dat zou goed kunnen maar dat lijkt me redelijk onwaarschijnlijk. Opbergen kan je in dit geval op meerdere manieren opvatten, maar het lijkt mij dat je gewoon niks in je auto kan doen, je kan geen spullen in de achterbak doen, oftewel opbergen. Lijkt mijn redelijk logisch. Anders had er denk ik wel gestaan dat dingen in je auto niet blijven liggen als je weg gaat, of iets in die richting.

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

't Lijkt me ook wel lachen als er een radiostation is dat top40-liedjes van oktober 2007 (áls GTA IV zich dan tenminste afspeelt (volgens de eerste previews vóór het uitstellen in ieder geval wel)) afspeelt o.i.d. :)

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

ja hardcore radio zal bij veel gaste ook wel goed vallen(bij mij niet).. worde die gasten alleen maar agressiever van:p

Ja ik zal die hardcore zender ook niet beluisteren maar de rest wel.

Dit bericht delen


Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.


×
×
  • Create New...