Jump to content
Joriz

Nieuwe GTA4 previews online!

gallery_1_5_28404.png
Zojuist zijn de volgende gamewebsites met GTA4 previews online gekomen:

In de previews staat helaas niet veel nieuwe informatie. De volgende feitjes heb ik eruit gehaalt:

• De schrijvers van de previews mochten 2 uur lang Grand Theft Auto IV spelen.
  • Indien je tijdens een missie dood gaat of wordt opgepakt door de politie kan je een missie herstarten door een simpele klik vanaf de mobiele telefoon die in het spel zit.
  • Alleen de buurten Broker/Dukes zijn in het begin van het spel bespeelbaar. De rest is afgesloten door de politie en zullen in de loop van het spel netzo als in vorige GTA beschikbaar worden.
  • Je kan altijd pauzeren om een kaart te bekijken waar je ook de GPS locatie op in kan stellen van je voertuig.
  • Je hebt vele radiostations waaronder The Vibe met R&B en soul muziek. Behalve deze vind je radiostations met funk, reggae, jazz, dance, modern Jamaican, pop, hardcore, hip hop en een muziekstation met Oost-Europese muziek.
  • Je kan handgranaten en molotovcocktails uit je wagen gooien.
  • Je kan geen voorwerpen in je voertuig opbergen.

In maart zullen er meer nieuwe previews volgen waar wel meer details (oa. multiplayer) bekend worden gemaakt. Bij de huidige Grand Theft Auto 4 previews zitten gelukkig wel 10 nieuwe screenshots. Deze zijn vanaf nu te bekijken in onze galerij.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Recommended Posts

ik heb gelezen bijde game blad:'' power unlimited'' dat iemand van NL GTAIV had uitgeprobeerd.

als je deze blad ff in de winkel koopt zie je leuke details staan in IV

zoals:

-als je iemand is een auto schiet op zijn hoofd valt zijn hoofd naar voren en gaat het toeter af

-je hebt een mobiel met mp3 en foto camera

-er zweven geen hartjes meer op hp te krijgen maar het zijn echt ehbo dozen

-je hebt een gps in je auto

-bij een poltie wagen heb je een computer en kun je criminelen opzoeken dus waar ze zich bevinden

enz.

meer er is ook een nadeel. deze spel is meer realistisch dus met 1 botsing met je auto is je auto zeg maar onbestuurbaar

Bewerkt: door gta_rms

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik heb gelezen bijde game blad:'' power unlimited'' dat iemand van NL GTAIV had uitgeprobeerd.

als je deze blad ff in de winkel koopt zie je leuke details staan in IV

zoals:

-als je iemand is een auto schiet op zijn hoofd valt zijn hoofd naar voren en gaat het toeter af

-je hebt een mobiel met mp3 en foto camera

-er zweven geen hartjes meer op hp te krijgen maar het zijn echt ehbo dozen

-je hebt een gps in je auto

-bij een poltie wagen heb je een computer en kun je criminelen opzoeken dus waar ze zich bevinden

enz.

meer er is ook een nadeel. deze spel is meer realistisch dus met 1 botsing met je auto is je auto zeg maar onbestuurbaar

vette shit.. hopelijk word dat met die auto nog wat gecorrigeerd.. alhoewel dat wel superrealistisch is.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

gamed.nl:

Op een gegeven moment ga je langs bij een dienst waar helikopters verhuurd worden. Een man in een gele jas komt op Niko afgelopen en vraagt hem of hij een vlucht wil krijgen waardoor hij de stad van boven kan bekijken. Daar waar ieder magazine hiermee instemden en naast de man in de helikopter stapten, daar koos het blad ervoor om de man een kogel door het hoofd te jagen en zelf plaats te nemen in de helikopter, iets wat het Rockstar team dus nog niet eerder had gezien bij de bezoeken die aan ze gebracht werd.

Naast dit grappige bericht leerden we ook nog het volgende:

- Niko krijgt een opdracht waarbij hij Brucie bezoekt, een man die werkt vanuit een verlaten warenhuis in de haven. Brucie betaalt Niko om een specifiek persoon te vermoorden, wanneer hij echter arriveert vlucht zijn target door de achterdeur. Na een lange aut-achtervolging voert Niko een drive-by shooting uit, waarna Brucie hem opbelt en roept: "You're the man!"

- Het gebruik van de mobiele telefoon is heel belangrijk, wanneer je bijvoorbeeld op tijd bij afspraken komt krijg je nummers en daarmee diensten van anderen, tegelijkertijd is je mobiel ook belangrijk om een afspraak die je niet haalt af te bellen. Uiteraard kun je ook contacten aanspreken om wapens, helikopters of andere zaken te laten bezorgen.

- De gezondheid van vijanden wordt boven hun hoofd weergegeven in een ronde meter.

- De zwaarte van een auto verschilt en zal daardoor ook anders aanvoelen voor de speler. Tevens sturen de auto's een stuk meer realistisch dan in de voorgaande delen.

- Met de helikopter kun je tot zeer ver boven Liberty City vliegen.

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

WOW. 2 uur GTAIV spelen. TE cool! Wie zijn die mensen eigenlijk? En kunnen ze niet wat meer vertellen? Zij hebben het spel tenslotten gespeeld. Een hardcore zender lijkt me ook gewelfid. hopenlijk hebben ze ook rammstein..

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

een HARDCORE RADIO ?? ik hoop dat ze zich vreselijk hebben vergist, dat is dus een van de weinige minpunten en ik denk het grootste minpunt uit het spel.

Je kiest er zelf toch voor of je er naar wil luisteren of niet? :duh: Er zal echt niet worden bepaald wat voor radio je moet luisteren, er zijn veel andere stijlen dus keuze genoeg. Ik vind het juist goed dat ze er voor zorgen dat mensen met verschillende muziekstijlen gewoon de radio in GTA kunnen beluisteren...

Greetz :sigaar:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

een HARDCORE RADIO ?? ik hoop dat ze zich vreselijk hebben vergist, dat is dus een van de weinige minpunten en ik denk het grootste minpunt uit het spel.

Je kiest er zelf toch voor of je er naar wil luisteren of niet? :duh: Er zal echt niet worden bepaald wat voor radio je moet luisteren, er zijn veel andere stijlen dus keuze genoeg. Ik vind het juist goed dat ze er voor zorgen dat mensen met verschillende muziekstijlen gewoon de radio in GTA kunnen beluisteren...

ik vindt het gewoon niks voor gta, sorry hoor

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

ik vindt het gewoon niks voor gta, sorry hoor

Maar dat houdt je toch niet tegen om de game te kopen neem ik aan ? :duh:

Dit bericht delen

Link naar bericht
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

• Create New...