Jump to content

PS3 vs Xbox 360 Deel I

PS3 vs Xbox 360  

72 leden hebben gestemd

1. 1. Welke conslole heeft NU de beste graphics?

• PS3
      40
    • Xbox 360
      18
    • Allebei even goed
      11
  2. 2. De beste Gameplay?

• PS3
      37
    • Xbox 360
      18
    • Allebei even goed
      14
  3. 3. Het beste voor Online?

• PS3
      39
    • Xbox 360
      25
    • Allebei het zelfde
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

DEEL I.

DEEL TWEE ZIE VOLGENDE TOPIC

Antwoord eerlijk op de vragen!

Laat een bericht achter!!!

VEEL PLEZIER!!!

Bewerkt: door pcfreak_16
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

4

• M4X

3

• Flashingdemon666

2

• pcfreak_16

2

Geplaatst:

Welke conslole heeft NU de beste graphics?

- Tja ieder spel heeft zijn mooiere punten en zijn lelijkere punten op bijde consoles maar over algemeen bijna gelijke graphics. Had eigenlijk allebij even goed willen stemmen maar die staat er niet bij. Voor later denk ik dat ps3 graphics veel beter zullen worden maar het gaat over nu.

De beste Gameplay?

Wat is het verschil tussen de gameplay van cod 4 op de xbox360 of ps3?

Als controller meetelt aan de gameplay dan neem ik ps3 want die controller vind ik fijner, maar in games zit er geen verschil tussen de gameplay op een van de platformen.

Heb trouwens op ps3 gestemd omdat ik door de fijnere controller en de minder lawaai makende console toch iets prettiger vind.

Het beste voor Online?

Bij xbox vind ik het jammer dat je maandelijks bedrag moet betalen. En bij ps3 vind ik jammer dat de playstation store updates nogal mager zijn. Toch vind ik gratis online van ps3 fijn en bijvoorbeeld Home vind ik groot pluspunt voor de ps3.

Maar ik denk dat de xbox bezitters vooral op de xbox gaan stemmen en ps3 bezitters op de ps3.

Weinig zin heeft het dan als het zo gebeurd..

Geplaatst:
Welke conslole heeft NU de beste graphics?

- Tja ieder spel heeft zijn mooiere punten en zijn lelijkere punten op bijde consoles maar over algemeen bijna gelijke graphics. Had eigenlijk allebij even goed willen stemmen maar die staat er niet bij. Voor later denk ik dat ps3 graphics veel beter zullen worden maar het gaat over nu.

De beste Gameplay?

Wat is het verschil tussen de gameplay van cod 4 op de xbox360 of ps3?

Als controller meetelt aan de gameplay dan neem ik ps3 want die controller vind ik fijner, maar in games zit er geen verschil tussen de gameplay op een van de platformen.

Heb trouwens op ps3 gestemd omdat ik door de fijnere controller en de minder lawaai makende console toch iets prettiger vind.

Het beste voor Online?

Bij xbox vind ik het jammer dat je maandelijks bedrag moet betalen. En bij ps3 vind ik jammer dat de playstation store updates nogal mager zijn. Toch vind ik gratis online van ps3 fijn en bijvoorbeeld Home vind ik groot pluspunt voor de ps3.

Maar ik denk dat de xbox bezitters vooral op de xbox gaan stemmen en ps3 bezitters op de ps3.

Weinig zin heeft het dan als het zo gebeurd..

AANGEPAST NU KAN JE WEL ALLEBEI AAN DUIDEN!!!

Geplaatst: (bewerkt)
AANGEPAST NU KAN JE WEL ALLEBEI AAN DUIDEN!!!
Zonder hoofdletters kunnen we het ook lezen hoor :7

En drie topics maken voor zulke onzin lijkt me wat overdreven. Kon je alles niet in één poll proppen?

Bewerkt: door TomHagen
Geplaatst:

Graphics

Op dit moment vind ik dat de PS3 de Xbox aan het verslaan is, eerst ging het nog een beetje gelijk op met spellen als Motorstorm en Gears of War, maar Uncharted, Ratchet en Clank, en nog een paar spellen zoals Devil May Cry en Burnout vond ik persoonlijk net wat beter op de Playstation. de Xbox heeft uiteraard ook prachtige spellen, maar ik vind dat de PS3 aan de winnende hand is. Geen verrassing, want vanaf de release wisten we al dat de PS3 sterker is dan de Xbox. De vraag was alleen wanneer de kracht van de PS3 echt gebruikt ging worden, en dat moment zijn we bijna genaderd. Ik denk dat spellen als Gran Turismo, God of War 3, Killzone 2, en Resistance 2 definitief de strijd in het voordeel van de PS3 gaan beslissen, ookal is de PS3 nu net wat beter vind ik.

Gameplay

Ook daar gaat het een beetje gelijk op, en op enkele exclusives na is de gameplay ongeveer even goed. De ene vind de PS3 controller wat lekkerder, maar ik geloof graag dat de xbox controller net zo goed is als je er eenmaal gewend aan bent. Maar ook hier denk ik weer dat de Playstation wint met de exclusives die dit jaar verschijnen, maar op dit moment is de gameplay ongeveer even goed op beide consoles.

Daar kan je wel duidelijk over zijn: de Playstation 3 is ten eerste gratis, heeft online echt fantastische spellen, met home er binnenkort bij word het alleen nog maar leuker op Playstation Network.

Geplaatst:

Ik heb in je topics bij beste games nu xbox360 gekozen, voor alles wat te maken had met online ps3 en voor gameplay en graphics vind ik afhangen van het spel zelf en heb dus 'allebei even goed gekozen'

Geplaatst:
Wel grappig dat het om nu gaat en mensen stemmen omdat de PS3 Home krijgt :7

Home gaat toch niets specials zijn. je kan beter de sims spelen. Home gaat paar dagen intersant zijn en dan doe jer amper nog wat bij zo simpel is het. Consoles gaan om games. Daar kies ik voor en dan is het simpel weg de Xbox 360. Xbox 36. blijft elkaar topgames afleveren en dat vanaf het begin. Playstation 3 moet met de echte toppers nog komen. Zoals MGS4, jammer genoeg stopt deze reeks dan nog is ook zodat er weer een gamereeks minder is. qua toekomst gaan beide consoles het goed doen. wii gaat verzwakken zoals bij de gammecube. xbox 360 verwacht ik dat het ongeveer even goed doet. mag geen probleem zijn met titels als forza motorsport , project gotham racing , fable , alan walk, gears of war , halo.......

De Xbox 360 en Playstation 3 zijn in mijn ogen de betere consoles. maar door games is de xbox 360 het van het qua gaming systeem. :) En het verschil tussen de twee is en blijft laag wat de fanboys van sony ook mogen beweren.. want dat zijn goedgelovigs zieltjes die de leugens van sony altijd geloven.

• 2 weken later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:

Ik zelf heb een XBOX 360 maar geen ps3, maar wel een ps2 en psp. Dus ik gebruik zowel consoles van Microsoft als van Sony. Ik denk dat zowel de PS3 als de XBOX360 heel goed zijn en erg dicht bij elkaar zitten qua prestaties, ookal zitten de 2 consoles wel heel anders in elkaar.

Wat ik voornamelijk opvallend vind, is dat Sony voor de release van de PS3 beweerde superieur te zijn aan de XBOX 360. Dat is duidelijk niet gebleken. De PS3 is dan op papier krachtiger, het komt er nog niet uit, want ik lees nog steeds dat games die op beide consoles uitkomen er evengoed uitzien. Soms is de XBOX360 versie beter en soms de PS3 versie.

Het zou best kunnen zijn dat in de toekomst de PS3 spellen mooier zijn, dan de XBOX 360, maar dat was te verwachten, aangezien de PS3 nieuwer is. En de verschillen zullen niet zo groot zijn. Ik denk eerder dat het verschil tussen een spel op de PC en de console versie steeds groter wordt, want de pc is nu al zoveel krachtiger en de consoles moeten nog jaren meegaan zonder betere hardware.

Ik maak zelf geen gebruik van XBOX live, want dat vind ik te duur. Hij zou wel beter zijn dan het PS3 netwerk, maar dat mag ook wel voor het jaarlijkse bedrag. :bonk:

Ik heb begrepen dat de PS3 controller qua design hetzelfde is als de PS2 versie. En ik vind de XBOX360 gamepad beter spelen dan de PS2, maar dat zal per persoon verschillen.

Op beide consoles zijn er spellen die ik graag zou willen spelen. Het XBOX360 spelletjes aanbod bevalt me op dit moment iets meer, maar ik weet niet wat er in de toekomst uitkomt.

Ik ben heel blij met mijn XBOX360, maar als ik die niet had en wel een PS3, dan had ik er vast evenveel plezier mee gehad. :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...