Jump to content

PS3 vs Xbox 360 Deel I

PS3 vs Xbox 360  

72 leden hebben gestemd

1. 1. Welke conslole heeft NU de beste graphics?

• PS3
      40
    • Xbox 360
      18
    • Allebei even goed
      11
  2. 2. De beste Gameplay?

• PS3
      37
    • Xbox 360
      18
    • Allebei even goed
      14
  3. 3. Het beste voor Online?

• PS3
      39
    • Xbox 360
      25
    • Allebei het zelfde
      5

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Als gameplay is de 360 het beste. Snellere laadtijden, makkelijke controller. Ook zijn er betere excusive spellen voor uitgekomen en ook wat oudere spellen toen de ps3 er nog niet was. Dus qua gameplay gaat mijn stem uit naar de 360.

Gelijk. Xbox live kost veel geld maar het is dan ook 10x beter dan psn. Maar het is wel weer duurder.

Snellere laadtijden? Waarvan haal je dit nu weer? En natuurlijk was de 360 er voor de PS3. Microsoft wou per sé eerste zijn, en daar was de RROD het gevolg van.

En waarom is Xbox Live beter? Leer je meningen onderbouwen. ;)

Bewerkt: door Velaro
  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FerryN

4

• M4X

3

• Flashingdemon666

2

• pcfreak_16

2

Geplaatst:

Snellere laadtijden ligt niet aan welk type console je hebt hoor. Het ligt aan je internet verbinding. En als je op 1 console langzame laadtijden hebt, en de andere snelle, dan is er toch iets goed mis met 1 van je consoles. De xbox live vind ik persoonlijk veel slechter dan het PSN. Ten eerste moet je ervoor betalen wat al belachelijk is. Ten tweede kan je meerdere PSN's aanmaken wat volgens mij niet kan bij de xbox. Met de xbox kan je ook niet even snel een patch downloaden als je geen internet hebt. Want daarvoor moet je eerst betalen. Goed, de eerste maand gratis internet. Wat heb je eraan? Als je eens met een spel een goede score hebt, dan word hij na een maand toch weer gedeleted. Kortom: je hebt er niks aan. Met het PSN kan je dingen behouden omdat je er niet voor hoeft te betalen. Alweer een voordeel dus :)

De gameplay lijkt mij gewoon hetzelfde. Al heeft de playstation 3 toch soms nog wat verbeteringen erin. De xbox bestaat wel langer als de playstation 3, alleen dat moet je maar geen voordeel noemen hoor. Het gaat erom hoe goed de console is. En het lijkt er toch echt op dat de playstation 3 beter is. Je hebt gewoon meer keuze in het hoofdmenu etc.

Graphics zijn ook een klein stukje beter dan de xbox. Het scheelt niet veel maar toch. Alle kleine beetjes helpen. Dus het scheelt wel. Oké, de playstation is duurder dan de xbox maar je hebt zo zijn voordelen. Dus dan maar een klein beetje meer betalen en beter en leuker spelen dan minder leuk spelen en minder betalen. Het gaat om de kwaliteit van consoles. En niet om de prijs. Ach, dat natuurlijk ook wel. Maar toch...

Mijn stem gaat toch uit naar de Playstation 3 :)

Geplaatst:
Als gameplay is de 360 het beste. Snellere laadtijden, makkelijke controller. Ook zijn er betere excusive spellen voor uitgekomen en ook wat oudere spellen toen de ps3 er nog niet was. Dus qua gameplay gaat mijn stem uit naar de 360.

Gelijk. Xbox live kost veel geld maar het is dan ook 10x beter dan psn. Maar het is wel weer duurder.

Snellere laadtijden? Waarvan haal je dit nu weer?

Zet een 360 en een ps3 naast elkaar, doe ze tegelijk aan, en je ziet dat de 360 sneller opstart dan de ps3.

En natuurlijk was de 360 er voor de PS3. Microsoft wou per sé eerste zijn, en daar was de RROD het gevolg van.
Dat was wel weer een nadeel. Daar heb je helemaal gelijk in. Gelukkig is dat probleem nu verholpen...
Geplaatst:

Snellere laadtijden? Waarvan haal je dit nu weer?

Zet een 360 en een ps3 naast elkaar, doe ze tegelijk aan, en je ziet dat de 360 sneller opstart dan de ps3.

En natuurlijk was de 360 er voor de PS3. Microsoft wou per sé eerste zijn, en daar was de RROD het gevolg van.
Dat was wel weer een nadeel. Daar heb je helemaal gelijk in. Gelukkig is dat probleem nu verholpen...

Kijk je ook al naar de laadtijden? Kijk dan eens naar

, en je ziet dat de PS3 sneller opgestart is. En moest dat niet zo zijn, is het wel een zwak argument. Voor die seconde dat je sneller je game kan starten.. :clown:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...