Jump to content

PS3 vs Xbox 360 Deel II

PS3 vs Xbox 360  

88 leden hebben gestemd

1. 1. Het makkelijkste voor online te graken?

• PS3
      56
    • Xbox 360
      24
  2. 2. Welke console is het gemakkelijkste? (In het hoofdmenu en opstarten van game)

• PS3
      52
    • Xbox 360
      22
    • Allebei even makkelijk
      6
  3. 3. Het makkelijkst te besturen?

• PS3
      53
    • Xbox 360
      22
    • Allebei even makkelijk
      5

Recommended Posts

• Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Merticus XVII

7

• ikt

6

• Hayte

5

• NigelSlangen

3

Geplaatst:

Op alle vragen ps3. Bij online heb je geen kabel nodig en gratis bij x-box 360 moet je kabel nodig en online is nie tgratis.

Geplaatst:

Xbox 360 natuurlijk, daarvoor heb ik een Xbox 360 gekocht een geen PS3. De controls op de PS3 zijn hetzelfde als op de PS2 lijk me, zelfde controller. De Xbox 360 controller ligt echt fijn in mijn grote handen, de PS2 controller valt altijd zowat uit me handen. Vandaar de Xbox 360.

Geplaatst:

ik ook, ben vaste voorstander van ps3.

mijn redenen waarom:

- Gratis Netwerk

- Blu Ray technology(t.o.v. de flop van HD DVD bij xbox360)

- Veel exclusives.

- PSP - compatibel

- Linux valt te installeren

- Gratis "Home" binnenkort (soort van second life - habbo hotel mix)

- PSN

- De layout

- De levensduur (ooit al xbox 360 gezien die meer dan 2 jaar blijft werken zonder 1 defect?)

- Sixaxis!!, Dualshock 3!!

- wireless netwerk optie

- Bluetooth headsets compatibel (miss ook op xbox? :? )

- Regelmatige updates..

Genoeg opgemerkt nu.. :engel:

Greetz :cya:

Geplaatst:

mijn redenen waarom:

- Gratis Netwerk

- Veel exclusives.

- PSP - compatibel

- PSN

- De layout

- De levensduur (ooit al xbox 360 gezien die meer dan 2 jaar blijft werken zonder 1 defect?)

- wireless netwerk optie

- Regelmatige updates..

- Veel exclusives. --> ja zeker. Niet! Alleen Resistance en Drake

- PSP - compatibel --> Wie heeft en gebruikt nog een PSP ???

- De levensduur (ooit al xbox 360 gezien die meer dan 2 jaar blijft werken zonder 1 defect?) --> Nog nooit problemen gehad.

- De layout--> Volgens mij ziet het dashboard er nog altijd mooier , voller en meer uitgebreider uit...

- Regelmatige updates.. --> bij xbox ook hoor....

Geplaatst:

mijn redenen waarom:

- Gratis Netwerk

- Veel exclusives.

- PSP - compatibel

- PSN

- De layout

- wireless netwerk optie

- Regelmatige updates..

- De levensduur (ooit al xbox 360 gezien die meer dan 2 jaar blijft werken zonder 1 defect?) --> Nog nooit problemen gehad.

- De layout--> Volgens mij ziet het dashboard er nog altijd mooier , voller en meer uitgebreider uit...

hey,

sorry voor het antwoord, maar aangezien je wel een beetje wat over het hoofd ziet: even antwoord op jou antwoorden :duh:

- Veel exclusives. --> ja zeker. Niet! Alleen Resistance en Drake ==> Er zijn 6 nieuwe exclusives op komst (Bron: OPM maart 2008)

- PSP - compatibel --> Wie heeft en gebruikt nog een PSP ??? ==> nog steeds veel mensen gebruiken PSP, is de 2de meest gebruikte handheld over de wereld. (Nintendo DS gaat met 1ste plaats lopen), remember de Gta stories op PSP?

- De layout--> Volgens mij ziet het dashboard er nog altijd mooier , voller en meer uitgebreider uit... ==> iedereen heeft wel eens eigen mening aan toe te voegen..

- Regelmatige updates.. --> bij xbox ook hoor.... ==> ik heb het over PSN, Firmware en exclusive content... :duh:

Geplaatst:

mijn redenen waarom:

- Gratis Netwerk

- Veel exclusives.

- PSP - compatibel

- PSN

- De layout

- wireless netwerk optie

- Regelmatige updates..

Ik gebruik mijn PSP nog regelmatig. En gebruik die optie op de PS3 ook wel eens.
Geplaatst:

mijn redenen waarom:

- Gratis Netwerk

- Veel exclusives.

- PSP - compatibel

- PSN

- De layout

- wireless netwerk optie

- Regelmatige updates..

er zijn heus wel meer exclusives hoor, je slaat echt zever uit, De PSP is DE multimedia-machine bij de handhelds (jaloers omdat XBOX geen handheld heeft of wat?)

De xboxen zijn getest geweest en het is een feit dat ze veel te veel stuk gaan, uiteraard zijn er ook goede xboxen, maar ze zijn zeldzaam.

Het klopt dat zowel Xbox al Playstation veel updates heeft. De 1 moet niet voor de andere onder doen

als je nog eens wilt komen zeveren, doe dat dan ergens anders, ik ga niet zeggen dat Xbox een slechte console is, maar hem te snel op de markt brengen en er HD-DVD in steken was een grootte fout, maar als hij werkt blijft het een goede console, maar ga niet gaan zeggen dat de PS3 niks heeft van exclusives enzo, want dat hebben ze wel, je bent er alleen niet mee bezig omdat je een Xbox-fanboy bent en je het niet (wil) zien dat ze er zijn, net als ik niet veel weet van exclusives op Xbox, maar ik ga dan ook niet gaan zeggen, omdat ik er niks van weet, 'o, Xbox heeft bijna geen exclises, elleen forza', nee hoor, dat doe ik niet. Zeg gewoon wat er wel goed is aan je console en ga daarbij niet de andere met leugens bestoken!

Geplaatst:

mijn redenen waarom:

- Gratis Netwerk

- Veel exclusives.

- PSP - compatibel

- PSN

- De layout

- wireless netwerk optie

- Regelmatige updates..

Gran Turismo, God of War, Haze, LA Noire, Ratchet and Clank, Killzone, Metal Gear Solid, Socom, Little Big Planet, Home, Motorstorm, Final Fantasy en zo kan ik nog wel even doorgaan. Niet genoeg exclusives?

Geplaatst:

Warhawk, motorstorm 1 en 2, uncharted, MGS 4, killzone 2 , FF XIII, gran turismo 5, resistance 1 en 2, ratched and clank, driver 5, littlebigplanet, exclusieve R* franchise, socom, the getaway, god of war 3, eight days, eyetoy, home etc.

en tijdelijke exclusives als: haze, unreal tournament 3

Dus een extra functie is een nadeel?? Als je het niet gebruikt, nou dan gebruik je het niet, maar voor iedereen met een psp is het wel een voordeel.

Toch gaat xbox over algemeen veel vaker kapot. Dat die van jouw (nog) niet kapot is gegaan wil niet zeggen dat bij 33% van de andere mensen die xbox hebben hij niet kapot gaat. Wat ook onder levensduur valt is hoe lang console mee gaat. Ps3 begint nu beetje aan zijn start en de xbox is al bijna zijn beste periode voorbij. Zal waarschijnlijk ook eerder dood gaan.

Mooier is jouw mening.

Voller en uitgebrijder klopt niet, ps3 menu heeft veel meer mogelijkheden dan het xbox dashbord (internet browser, blu-ray speler, Home, mp3's rippen vanaf geheugenkaart, psp connectie enz)

Ps3 heeft anders veel meer firmware updates (met veel neiuwe functies), playstation store updates zijn alleen wel soms wat mager.

Geplaatst:

Ik heb gekozen voor Sony's Playstation 3 :D

De controller ligt enorm fijn in mijn handen, bij de xbox 360 is iets gladder, het glijd zo uit je handen. Ik ben ook een enorme Playstation fan, dus waarom zou ik niet voor de Playstation kiezen :puh: De PS3 heeft draadloze controllers, ( xbox360 ook wel maar daar zijn ook nog controllers 'met' draad, dat is lang niet zo fijn als zonder )

Ik vind dat de knopjes van de X-doos niet fijn zijn om in te drukken. ( Maarjah dat is uw woord tegen het mijne. )

Verder is alles ongeveer wel het zelfde :puh:

Swiggers :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...