Jump to content

PS3 vs Xbox 360 Deel II

PS3 vs Xbox 360  

88 leden hebben gestemd

1. 1. Het makkelijkste voor online te graken?

• PS3
      56
    • Xbox 360
      24
  2. 2. Welke console is het gemakkelijkste? (In het hoofdmenu en opstarten van game)

• PS3
      52
    • Xbox 360
      22
    • Allebei even makkelijk
      6
  3. 3. Het makkelijkst te besturen?

• PS3
      53
    • Xbox 360
      22
    • Allebei even makkelijk
      5

Recommended Posts

Geplaatst:
ik betaal liever.... dan met enorme lagg te zitten...

voor PSN betaal je niet, dus uit je context kan ik juist wel halen dat je naar PSN verwijst...

Het online gamen op zowel de Wii als de PC vergeten? Bij mij thuis wordt er online gespeeld op alle consoles/computers die we hebben. Natuurlijk draaien ze niet tergelijkertijd, wat voor overlast zou zorgen. Ik heb nogmaals geen verwijzing gemaakt naar de PS3. Ik betaal graag om op Xbox Live te kunnen spelen. Mijn ervaringen vertellen mij dat de service bij Xbox Live uitstekend is, waar ik graag €5 euro/maand voor neerleg. Voel je niet gefixeerd, het is tenslotte mijn mening over online gaming.

De 20GB HDD is prut. Je kunt maar net CoD4 en GTA IV erop pleuren met maar een paar honderd MB over. (Ik heb al NXE.) Maar het laden gaat vele malen sneller. :Y

Hmm, misschien toch eens een €120 hdd "kopen".

Ik zit met men vingers in de knoop. Ik heb een 20GB HDD en ben van plan om het recenste spel dat ik speel te installeren op men HDD. Ik weet ondertussen dat het enorm veel GB in beslag zal nemen, en ik er met mijn overige 7GB niet zal geraken. Anderzijds is er een actie van Microsoft waar ze de 120GB HDD, Headset, 3 maand Xbox Live Gold en een Ethernetkabel verkopen voor een lagere prijs dan de normale prijs van de 120GB HDD. Een actie om de arcade-gebruikers toch maar een HDD te laten aanschaffen. Ik heb op dit moment wel wat informatie staan op men HDD, dus zit ik eraan te denken een transfer-kabel aan te vragen bij Microsoft om de gegevens van de 20GB HDD naar de 120GB HDD over te zetten. Toch maar proberen?

Ikt, heb je overigens demo's, trailers, films, muziek,.. op je HDD staan? Of is deze enke gevuld met de games informatie?

Games en de benodigde zaken zoals skins. Niet iets wat veel ruimtein beslag neemt. Daarom zeur ik dat je er maximaal 2 spellen op kunt gooien en een paar arcadegames. Want verder past er niets meer op als je 2 spellen installeert. :|

• 2 weken later...
  • Reacties 48
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Merticus XVII

7

• ikt

6

• Hayte

5

• NigelSlangen

3

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...