Heroix Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) De nieuwe 'dans-hype', persoonlijk vind ik het vrij gay. ^^ De muziek kan er nog net door, vind ik. Maar zit toch liever in de R&B zaal. Wat vinden julie ervan? Bewerkt: 28 februari 2008 door Heroix Reageren
Jay; Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Heb persoonlijk een hekel aan die nieuwe dansjes. Vooral Jumpstyle.. Je kunt je filmpje al in dit topic kwijt: Reageren
iamyourghost Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 dat was echt afschuwlijk maar der zullen tog wel mensen zijn die ervan houden dussen gaan we er niet een groot hekel van maken wat ik vind its gay :$ Reageren
Sandra Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 dat was echt afschuwlijk Da's nogal zacht uitgedrukt. Reageren
PizzaTonno Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Als ik zo goed kon dansen, lachte ik al 3 keer mijn broek aan flarden. Kon ik ff iedereen gek maken in de discotheek. Reageren
Heroix Geplaatst: 28 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Heb persoonlijk een hekel aan die nieuwe dansjes. Vooral Jumpstyle..Je kunt je filmpje al in dit topic kwijt: Het gaat me niet om het filmpje, maar om 'Tecktonic' in het algemeen. Het filmpje was slechts als inleiding, om de mensen die het niet kennen een idee te geven van hoe het er ongeveer uitziet. Reageren
thug Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 (bewerkt) weer zo een rage dat niet lang zal meedraaien bij de jongeren . i hate it!!! en die moonwalk moest dat er echt bij dat maakt het nog meer gay Bewerkt: 28 februari 2008 door thug Reageren
Froop Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 weer zo een rage dat niet lang zal meedraaien bij de jongeren .i hate it!!! en die moonwalk moest dat er echt bij dat maakt het nog meer gay De moonwalk gay? Ga eens gauw een eigen mening vormen, jij meelopert. Reageren
thug Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 weer zo een rage dat niet lang zal meedraaien bij de jongeren .i hate it!!! en die moonwalk moest dat er echt bij dat maakt het nog meer gay De moonwalk gay? Ga eens gauw een eigen mening vormen, jij meelopert. wat meeloper ben juist geen meeloper en de moonwalk vindt ik in het algemeen niet gay maar bij tectonic is dit gay Reageren
Froop Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 weer zo een rage dat niet lang zal meedraaien bij de jongeren .i hate it!!! en die moonwalk moest dat er echt bij dat maakt het nog meer gay De moonwalk gay? Ga eens gauw een eigen mening vormen, jij meelopert. wat meeloper ben juist geen meeloper en de moonwalk vindt ik in het algemeen niet gay maar bij tectonic is dit gay Je zegt dat de moonwalk het meer gay maakt, dus dan moet de moonwalk volgens jou ook wel gay zijn, niet? Reageren
thug Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 (bewerkt) weer zo een rage dat niet lang zal meedraaien bij de jongeren .i hate it!!! en die moonwalk moest dat er echt bij dat maakt het nog meer gay De moonwalk gay? Ga eens gauw een eigen mening vormen, jij meelopert. wat meeloper ben juist geen meeloper en de moonwalk vindt ik in het algemeen niet gay maar bij tectonic is dit gay Je zegt dat de moonwalk het meer gay maakt, dus dan moet de moonwalk volgens jou ook wel gay zijn, niet? je bergrijpt me verkeert moonwalk past gewoon niet in het kader van tectonic ofwel haat ik die dans gewoon. tegen moonwalk heb ik niets hoor kwil het zelf kunnen maar het lukt niet . Bewerkt: 29 februari 2008 door thug Reageren
Sdajafol Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 dat was echt afschuwlijk Da's nogal zacht uitgedrukt. Inderdaad Het doet me nogal denken aan de dansjes die op de basisschool gedaan werden Had Johnny Bravo ook niet altijd zo'n dansje? Reageren
Tjerk Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 Niet iets wat ik gauw zal doen Reageren
Gino99 Geplaatst: 1 maart 2008 Rapport Geplaatst: 1 maart 2008 De muziek vind ik wel gaaf maar de dansjes vind ik maar niks.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.