Jump to content

wat zou je vinden van godfather4

zou je godfather 4 leuk vinden al het uit komt  

14 leden hebben gestemd

1. 1. zouw jij godfather 4 leuk vinden

• ja
      6
    • nee
      6
  2. 2. zouw je vinden dat er nieuwe bendes dan komen

• ja
      4
    • nee
      5
    • k weet niet
      3
  3. 3. al pacino wordt overgenomen

• ja
      3
    • nee
      9

Recommended Posts

Geplaatst:

je hoort t al wat zouw je er van vinden kies het maar

k vind de godfather prachtig film 10/10 +++++++ jammer dat hij aan het eind dood gaat en niet een nieuw komt

Geplaatst:

Al Pacino speelt ook in Scarface. Maar het is The godfather. Micheal is dood op einde van deel 3. Hoe kan deel 4 maken?

Geplaatst:

Op 4 Maart komt de film Amerika Gangster uit, dat is de opvolger van The Godfather. Amerika Gangster was in de bioscoop een groot succes, en de film duurt net als The Godfather 160 minuten. Densel Washington speelt erin, dus dat is een topper. En de opvolger van The Godfather, een The Godfather 4 komt er niet. Want de familie Corleone is na het derde deel uitgestorven.

Geplaatst:
Op 4 Maart komt de film Amerika Gangster uit, dat is de opvolger van The Godfather. Amerika Gangster was in de bioscoop een groot succes, en de film duurt net als The Godfather 160 minuten. Densel Washington speelt erin, dus dat is een topper. En de opvolger van The Godfather, een The Godfather 4 komt er niet. Want de familie Corleone is na het derde deel uitgestorven.

ik zeg wat jullie ervan zouden vinden niet dat er eentje genaamd the godfather 4 komt :duh:

Geplaatst:

Hoe kan je nou weten wat je van The Godfather 4 moet vinden als The Godfather 4 geen eens komt, de familie Corleone is uitgestorven in deel 3 op het einde. Dus een vierde deel van The Godfather komt niet meer uit.

Geplaatst:
Hoe kan je nou weten wat je van The Godfather 4 moet vinden als The Godfather 4 geen eens komt, de familie Corleone is uitgestorven in deel 3 op het einde. Dus een vierde deel van The Godfather komt niet meer uit.

nee maar ik heb ook niet gezegt dat hij komt . ik zeg nieuwe bendes nieuwe verhaal lijn daar achter en bendes :7

dus ze kunnen tog denken wat ze dan erin wouden niet dat het uitkomt hoor

Geplaatst:
Ik heb liever nog een Godfather game :dans:

The Godfather 2 komt waarschijnlijk uit in 2009, dat heeft EA games bevestigd. :Y

Geplaatst:
Ik heb liever nog een Godfather game :dans:

The Godfather 2 komt waarschijnlijk uit in 2009, dat heeft EA games bevestigd. :Y

Vet! :dans::eten:

Geplaatst:

cool hoor godfather 2 ik ga hem zeker halen al kost het me 180 euro 10000000 procent zeker weten

Geplaatst:

180€ is te veel :bonk: Het zal waarschijnlijk 60€ zijn. Dus the godfather 2 is gebaseerd uit film "The godfather II" ?

Geplaatst:
180€ is te veel :bonk: Het zal waarschijnlijk 60€ zijn. Dus the godfather 2 is gebaseerd uit film "The godfather II" ?

Dat weet nog niemand :N

Geplaatst:

Waarschijnlijk wel, dat was bij The Godfather 1 ook zo. Het zou een beetje raar zijn als ze dat gaan veranderen, >>>hier<<< is trouwens de bevestiging van EA games.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...