Think Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Laatst zag ik Viva Pinãta in de rekken staan voor 15 euro, goedkope prijs, maar ik twijfelde. De pers gaf het wel goed prijzen, maar het ziet er zo'n "kleuterspel" uit. Is dit zo? En wat is eigenlijk de bedoeling? Lijkt het op "The Sims", maar dan in dierenvorm? Reageren
Caltson Geplaatst: 28 februari 2008 Rapport Geplaatst: 28 februari 2008 Laatst zag ik Viva Pinãta in de rekken staan voor 15 euro, goedkope prijs, maar ik twijfelde.De pers gaf het wel goed prijzen, maar het ziet er zo'n "kleuterspel" uit. Is dit zo? En wat is eigenlijk de bedoeling? Lijkt het op "The Sims", maar dan in dierenvorm? hey, als ik je zeg dat "Viva Pinãta" tevens een programma op nickelodeon is, dan denk ik dat je wel genoeg weet hé Greetz Reageren
Eazy Geplaatst: 29 februari 2008 Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 IK heb Viva Piñata ook een het is best wel leuk (in het begin), het is wel heel kleurrijk en ziet er wel een beetje kinderachtig uit maar het spel zelf is niet superkinderachtig, een heel klein beetje. Maar het stomme is dat je voor je tuin en pinatas moet zorgen en in 't begin is dat makkelijk en leuk maar na een tijdje gebeurt er niks nieuws en is het best wel saai. VIVA PIÑATA! Reageren
Think Geplaatst: 29 februari 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 februari 2008 Bedankt, ik denk dat ik mijn geld maar ga houden voor Army Of Two. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.