Jump to content

GTA 4 neemt 100 uur in beslag om uit te spelen


mc-mo

Recommended Posts

Dat is wel veel vergeleken met de andere Gta spellen die maar 30 of 20 uur in beslag namen (Ongeveer).

Dat spel speel je dus niet in een maand uit zoals gta vice city stories!

Maar wel goed om het zo groot spel te maken want zo heb je wel veel speelplezier en lang. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een Belgische website die een Engels bericht quote zonder enkele bronvermelding. Dat komt betrouwbaar over ... :duh:

Inderdaad, laat Rockstar dat zelf maar bekend maken. Al de andere bronnen zijn onbetrouwbaar, alleen Rockstar weet wat je allemaal in GTA IV kan doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmm als het nou met bronvermelding was zou het inderdaad misschien wat betrouwbaarder overkomen. Alsnog vind ik het echt super jammer dat de release van GTA IV op de PC later komt dan die op de andere consoles. Iedereen heeft 'em zodadelijk al uitgespeeld en dan komt ie eidenlijk op de PC uit... Echt heel jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is wel veel vergeleken met de andere Gta spellen die maar 30 of 20 uur in beslag namen (Ongeveer).

San Andreas was ik de eerste keer anders aardig lang mee bezig om de storyline te doen. Zeker 150 uur (t/m laatste missie).

Volgens mij komt het omdat ik best sloom speel en sommige missies wel 20 keer opnieuw moet doen, maar ik vind het niet erg. Die 100 uur zal wel 200 uur voor mij zijn denk ik. En dat is dan nog wel zonder alle freeroam, 2de/3de/enz keer en zonder de multiplayer.

Dat worden heel wat uurtjes gta 4 :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...