Jump to content

GTA 4 neemt 100 uur in beslag om uit te spelen


mc-mo

Recommended Posts

100 uren! Amai, dat is echt lang,hoor.

Daarbij komt nog dat je graag de map wilt onderzoeken, je andere dingen ook nog doet en mischien missie wel 10 keer doet, ook heb je nog de Multiplayer functie dus ik denk echt wel dat je je niet snel verveelt. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

maar 100 uren

ik dagd dat ze er meer gingen maken

100 uur alleen de storyline he. Ik kan anders weinig spellen noemen waar alleen de storyline al 100 uur duurt.

En ik kan al zeker weinig spellen noemen waar die storyline van 100 uur maar een klein onderdeel van de hele game is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ligt er puur aan of je GTA IV leuk vind of niet.

Dat klopt. omdat je nu veel meer dingnen kunt doen duurt het langer. Maar wat is precies uit spelen?? De volle 100% halen of alleen de storyline?

ik denk dat ze nu het bij elkaar betrekken..

want voorheen is het story line en dan ging je al die side missions doen..

nu Het zal ook lastiger worden om door te krijgen of je met een main- of een side mission te maken hebt.

Bron game quarters..

zodat je het nu ongeveer tegelijk 100% hebt

Link to comment
Delen op andere websites

Misschien bedoelen ze met 100 uur dat je alle missies foutloos doet, gelijk naar de volgende missie toegaat en het bovendien 100% uitspeelt. Maar zelfs dan vind ik 100 uur nogal veel.
Hoe meer hoe beter he :) Maar is dit alleen voor de missie's of om alles 100% uit te spelen? Want daar was je bij SA ook wel wat langer mee bezig :Y
Link to comment
Delen op andere websites

maar 100 uren

ik dagd dat ze er meer gingen maken

100 uur alleen de storyline he. Ik kan anders weinig spellen noemen waar alleen de storyline al 100 uur duurt.

En ik kan al zeker weinig spellen noemen waar die storyline van 100 uur maar een klein onderdeel van de hele game is.

als je het zo bekijkt is het wel heel veel :dans:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...