Jump to content

Geen demo voor Grand Theft Auto IV


mc-mo

Recommended Posts

Jeeh!

jeetje man jij maakt voor ieder nieuwtje een heel topic aan! :-(

zet het gewoon in het topic: Feiten!

dat is toch veel handiger dan elke keer een nieuw topic aanmaken en dat leest ook makkelijker want nu worden alle ''leuke'' topics weg gespamt door jou topics :duh:

wil geen mod uithangen ofzo maar het is gewoon dom als je voor elk klein nieuwtje wéér een nieuw topic aan moet maken... :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
ik wil ook geen demo. Ik wil niet eens gameplay beelden zien voordat ik hem zelf in men ps3 kan stoppen :) ik wil totaal verrast worden met hoe het allemaal is :D

Maar als er ene demo komt begin april ben ik wel ongelooflijk tevreden en heb ik die helemaal plat gespeeld tegen 29 april

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil ook geen demo. Ik wil niet eens gameplay beelden zien voordat ik hem zelf in men ps3 kan stoppen :) ik wil totaal verrast worden met hoe het allemaal is :D

Maar als er ene demo komt begin april ben ik wel ongelooflijk tevreden en heb ik die helemaal plat gespeeld tegen 29 april

das pcies wa ik bedoel xD dan speel ik de demo al teveel zodat als het echte spel komt ik niet meer alles hoef uit te vinden hoe het werkt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...
Jeeh!

jeetje man jij maakt voor ieder nieuwtje een heel topic aan! :-(

zet het gewoon in het topic: Feiten!

dat is toch veel handiger dan elke keer een nieuw topic aanmaken en dat leest ook makkelijker want nu worden alle ''leuke'' topics weg gespamt door jou topics :duh:

wil geen mod uithangen ofzo maar het is gewoon dom als je voor elk klein nieuwtje wéér een nieuw topic aan moet maken... :schater:

dat doe ik ook! kijk hier maar..

Ik mag toch wel gewoon jeeh! zeggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Hier zijn al veel discussies over gehouden een spel als gta 4 kan je niet als demo plaatsen dat gebeurd nooit bij grote spellen/free-roamings... :cya:

Van Saints Row was dus echt wel een demo hoor, is net zo goed een ''best groot Free Roam spel" :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...