thagtaking Geplaatst: 2 maart 2008 Rapport Geplaatst: 2 maart 2008 Jeeh! jeetje man jij maakt voor ieder nieuwtje een heel topic aan! zet het gewoon in het topic: Feiten! dat is toch veel handiger dan elke keer een nieuw topic aanmaken en dat leest ook makkelijker want nu worden alle ''leuke'' topics weg gespamt door jou topics wil geen mod uithangen ofzo maar het is gewoon dom als je voor elk klein nieuwtje wéér een nieuw topic aan moet maken... Reageren
snowguard3 Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 gta heeft nog NOOIT een demo gehad alleen rockstar zelf Reageren
ReVeRt Geplaatst: 17 maart 2008 Rapport Geplaatst: 17 maart 2008 ik wil ook geen demo. Ik wil niet eens gameplay beelden zien voordat ik hem zelf in men ps3 kan stoppen ik wil totaal verrast worden met hoe het allemaal is Reageren
michaelfivez Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik wil ook geen demo. Ik wil niet eens gameplay beelden zien voordat ik hem zelf in men ps3 kan stoppen ik wil totaal verrast worden met hoe het allemaal is Maar als er ene demo komt begin april ben ik wel ongelooflijk tevreden en heb ik die helemaal plat gespeeld tegen 29 april Reageren
ReVeRt Geplaatst: 18 maart 2008 Rapport Geplaatst: 18 maart 2008 ik wil ook geen demo. Ik wil niet eens gameplay beelden zien voordat ik hem zelf in men ps3 kan stoppen ik wil totaal verrast worden met hoe het allemaal is Maar als er ene demo komt begin april ben ik wel ongelooflijk tevreden en heb ik die helemaal plat gespeeld tegen 29 april das pcies wa ik bedoel xD dan speel ik de demo al teveel zodat als het echte spel komt ik niet meer alles hoef uit te vinden hoe het werkt Reageren
jellha Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 van mij hoeft het ook niet , je weet gelijk bijna alles van de game Reageren
mad_ce Geplaatst: 19 maart 2008 Rapport Geplaatst: 19 maart 2008 geen enkele gta heeft demo's gta 1 en 2 wel Ahzo, dit wist ik niet. Mijn eerste GTA was GTA 2, nog topdown view , sindsdien heb ik ze allemaal gehad behalve GTA LCS Reageren
superjetze Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Jeeh! jeetje man jij maakt voor ieder nieuwtje een heel topic aan! zet het gewoon in het topic: Feiten! dat is toch veel handiger dan elke keer een nieuw topic aanmaken en dat leest ook makkelijker want nu worden alle ''leuke'' topics weg gespamt door jou topics wil geen mod uithangen ofzo maar het is gewoon dom als je voor elk klein nieuwtje wéér een nieuw topic aan moet maken... dat doe ik ook! kijk hier maar.. Ik mag toch wel gewoon jeeh! zeggen? Reageren
philippe58 Geplaatst: 4 mei 2008 Rapport Geplaatst: 4 mei 2008 Hier zijn al veel discussies over gehouden een spel als gta 4 kan je niet als demo plaatsen dat gebeurd nooit bij grote spellen/free-roamings... Reageren
gtamelle Geplaatst: 5 mei 2008 Rapport Geplaatst: 5 mei 2008 Hier zijn al veel discussies over gehouden een spel als gta 4 kan je niet als demo plaatsen dat gebeurd nooit bij grote spellen/free-roamings... Van Saints Row was dus echt wel een demo hoor, is net zo goed een ''best groot Free Roam spel" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.